Vänskap....

Har suttit och kollat på Facebook, hamnade på Beccis & mina mail konverastioner.
Såg att vi hade över 280 mail sen i våras.
Bland annat under hennes Norge vistelse.
Nu har jag läst igenom precis allt och jag har skrattat så tårarna runnit och blivit varm om hjärtat för vissa saker vi skrivit.
Till & med så jag är jädrans gullig ibland :P
Nej, men så tacksam man ska vara att man har vänner....
De vännerna jag har idag, är dom jag vet att jag kan lita på till 110%.
Såna som aldrig skulle lämnat mej när vi är ute, såna som ringer för att bara höra hur det är.

Becci skrev en gullig sak, nångång i somras.

Har tänkt på dej mycket Lindus.
Du är lixsom tärnan på mitt bröllop
Den jag ringer när jag är kär
Den jag ringer när jag är knäckt.
Du är lixsom IT
=)

Har suttit med henne i telefon i över en timme innan.
Hon är i Danmark nu och lämnar CV till sina praktikplatser genom skolan.
Har träffat trevligaste Krrristian Beck =)
Sist var jag med, vi hade en vansinnigt mysigt dag Hittade så gott som ingenting...men det kunde vi skratta åt

Tvättar just nu....så tråkigt !
Bad Fredrik handla potatis till imorron.
Grabben kommer hem med en påse med 4 POTATISAR i...
Jag bara: -Ehh hur tänkte du nu, 4 potatisar vi är 5 personer och ska göra hasselbackspotatis?

Fick till svar: -Jaha jag trodde du sa 4 ganska stora potatisar...

Karlar, karlar & åter karlar....

Jag skrattar för jag inte orkar gråta
=)

Dagens händelse är väl att Becci skaffat blogg...
Intressant =)

Imorron kommer Becci, Mirella Susanne & Murre hit...
Ska se Grey´s boxarna, laga mat och ha en mysdag.

Blev bestämt nu me Mirella oxå att på fredag blir de tjejkväll då med....



Ser fram emot den 22e...utgång i Helsingborg med verkligen dom allra allra bästa !
Vet iaf säkert att det är jag, Mirella, Becci & Björnligan :P


Nu kallar tvätten igen....

Hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0