Becci behöver bilder =)

Becci tycker jag uppdaterar för sällan, hon tyckte de räckte jag la in en bild på Heily så skulle hon var nöjd =)
Jag är hemma hos mamma & pappa nu, kollar igenom bilder på deras data och bli nostalgisk.



Saknar min tjocka mage ibland !
Man glömmer så snabbt. Vill komma ihåg hur det kändes när hon bultade runder där inne =)


Här är hon 1 dag gammal....Overkligen att hon fick plats =)


Satt & lipade halva kvällen igår åt bröstcancer galan....
Självklart skänkte jag pengar....
Både för mina & Beccis
:P

Idag tog jag tag i det som varit ångestmoment länge nu...
Nu är det gjort och det är ju aldrig så farligt som bilden man målar upp
=)

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Becci

Hej Babe

Gud va fin du VA "haha"

nä du är alltid fin, både du o beben :D

o tack för att du tänker på våra boppar :P

puss puss

2008-10-30 @ 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0