Fredag, helg....

Äntligen fredag, många tror att när man går hemma & är mammaledig så är man ledig och har all tid i världen.
Men jag uppskattar fredagar minst lika mycket nu som förr.
Saker och ting har förändrats, men det är fortfarande nåt speciellt med fredagar då fler än jag är lediga.
Fredagar är heliga, punkt slut =)

Veckan som gått har innehållit det mesta...händelserik vecka :P
Inget man behöver gå in på men tjaa händelserikt =)

Igår var vi först inne hos Annica & Moa en sväng, snackade och drack kaffe.
Sen vid 14 skulle vi vara hemma hos Rebecca från min föräldrargrupp där 3 andra oxå var från samma föräldrargrupp.
Trevligt.
Har inte setts sen i våras och oj vad barnen hade förändrats.
Kul att se !

Sen när jag gick hem så kom jag på att klockan var grymt mycket.
Jag vet inte hur jag lyckades men på 25 minuter hann jag:
Gå sista biten hem, ringa mamma och fråga om jag fick komma med Heily.
Släppa ut hundarna, byta om till träningskläder, packa en väska till Heily, väcka henne, dra in allt i bilen, köra ut till Harrie och lämna Heily där och exakt 20-25min senare var jag utanför Marita & hämtade henne.
Herrejävlar jag måste kört som en galning.
Jag kommer köra till antingen en dag då jag kör ihjäl mej eller blir av med körkortet.
Det MÅSTE jag ändra på !!!!!!

Hämtade Freddan på jobb i onsdags.
Igår när jag berättade att jag nog kört lite för fort, så sa han: (på sin löjliga stockholmska:P)
-Jo asså när vi körde från jobb så vart jag faktiskt lite rädd. Nerförsbacken vid milstolpen körde du asfort och sen när vi körde lansvägen genom Saxtorp och det var kolsvart, jag såg knappt vägen och du bara kör...då trodde jag typ att nu dör vi =)

Herregud !

Hur som så igår tränade jag & Marita. köpte nytt kort på Gerdahallen så nu ska vi igång igen. Härligt !!!
Hade bestämt oss för spinning men tiden var rätt knapp så det blev afro...
Sååå galet skoj var det och skönt.
Sjukt mycket jobbigare än vad jag trodde det skulle vara !
Träningsvärken idag är verkligen nåt jag lider av.
Vill inte ens tänka på hur jag ska klara resa mej från stolen här.
Så illa är det !!
:-s

Ikväll är syster yster här, dricker vin Kollat på Idol och nu måste jag va social igen för hon & Freddan klagar på mej konstant.

Imorron kommer Becci hit, blir vindrickande och ev Lödde.
Peter skulle tydligen försöka tjata med mej på utgång i Malmö imorron.
Vore grymt roligt, mycket eftersom Sebbe åker iväg i 3månader, tror det är nästa vecka !
We will see !!

Godnatt, tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0