Ingen uppdatering.

Uppdaterar väldans sällan nu känner jag.
Kan bero på att jag inte har så mycket att skriva om, eller att jag drabbats av den elakartade och obotliga sjukdom.
HÖST-TRÖTT-SJUKAN.
Jag lovar, jag är konstant trött och seg.
Jag svär, det är vädret.
Nog för vi har haft fint höstväder ett par dagar oxå, men när man vaknar till en grå himmel och Heily går med på att mysa kvar i sängen då gör man det.
Vilket resulterar i att jag får huvudvärk och är ännu mer seg än nånsin.
Plus att Heily har börjat krångla med att vilja somna både på dagarna & kvällarna.
På kvällarna får hon somna nerbäddad i soffan och på dagarna funkar det bäst om jag lägger mej bredvid henne.
Den som somnar först är ju såklart jag.
GUUD jag måste ta tag i det.
Inga fler dags-tupplurer för min del så blir nog alla nöjda & glada =)


Igår gick jag & Heily till Öppna förskolan, var bara två andra där på Unga föräldrar men vi stannade ändån.
Heily verkligen älskar det, skiner upp, pysslar och leker med allt.
Hon tycker verkligen det är så kul !
Härligt att se !
Så jag satt med och pysslade jag med.
Blev nån Nalle Puh mojs som man ska sätta på fönstret.
Blev inte klar så jag måste ju dit på torsdag med & fortsätta ;-)

ANNICA, förresten dom hade satt upp lappar om julpyssel kväll i år igen. slutet av november har jag för mej att det var ?! Sugen på en favorit i repris? =)


Igår var jag & Marita på Gerda igen och träna, först Afro och sen gymmet.
Afron är verkligen så sjukt kul och bra mycket jobbigare än jag trodde det var !
Fast gym är verkligen inte min grej.
Hur gärna jag än vill så fuskar jag.
Ja jag erkänner det ! Jag har ingen motivation till de när jag tycker det är tråkigt.
Ska jag träna armarna och jag tycker det är jobbigt blir det lixsom. 5-8-12-16-20 KLAR! :-D
Så igår gjorde jag bara olika sit ups och cyklade på motions cykeln. Det fuskar jag inte på för jag är envis som fasen med att få tillbaka min innan-gravid-mage !

Mammsen va här innan och hämtade Heily. Hon ska nanna där inatt.
Känns bra att vi låter henne sova borta relativt ofta.
Vet så många som har problem med det där, och det har ju då verkligen inte vi.
Heily älskar att åka till mormor & morfar och sover gärna där utan problem.
Jag tänkte ha en Idol kväll och bara slappa.
Såg fram emot det, men nu när hon åkt så saknar jag henne.
Goaste ungen.
Hon har blivit så stor och klok !

Är hungrig som tusan, idag blir det Lax potatismos & hollandiesås (stavning ?)

Läste igenom Sara Lövendahls blogg (ja jag brukar tjuvläsa där ibland)  ;-)
Hon hade lagt in en bild på lunchkorv, makaroner och majs.
Guuud det stillade inte min hunger direkt.
Det var typ det godaste jag sett, så det var nästan bud på att packa in laxen i frysen igen och ta fram hederlig korv
=)

Trevlig helg !



Hittade den bilden för ett tag sen !
Tror det är typ 2005 (?)
Har varit min dröm sen jag var liten. Vill gärna göra det igen.
Att klappa en delfin är som att klappa ett skalat hårdkokt ägg.
O att pussa dom smakar verkligen fisk.
Jag vet inte varför jag trodde att det inte skulle smaka fisk, men det var väl som vanligt en dum fundering jag hade för mej :P

Kommentarer
Postat av: CRAZYANGEL

hih tack. :) Min kusin ska ev gå på gymnasiet på kolmården. Lite coolt å hålla på med alla djuren där (bla delfiner) :)

2008-10-18 @ 00:00:38
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Sara ♥

Inte visste jag att du läste min blogg ;) Du har ju aldrig kommenterat! hehe :o) Ja visst är det gott med något enkelt ibland, Korv och makaroner funkar alltid! hehe.. Kramar

2008-10-20 @ 22:05:22
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0