Kan inte motstå sånhär skit =)

HAR DU:

-En bästa vän: Japp det har jag
-Haft ett seriöst förhållande: Ja
-Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
-Blivit kär vid första ögonkastet: Ja nästintill iaf ;-)
-Fått ditt hjärta krossat: Ja
-Skrikit åt en lärare:  Nej det ligger inte riktigt i min natur :P
-Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja
-Ljugit för dina föräldrar om vart du är? Nångång :-S
-Några smycken som kostat över 1000 kr: Ja
-Snusat: Ja men det var vansinnigt äckligt

DAGENS:

-Klädsel:
Baggy jeans och vitt linne, slappt & skönt
-Smink: Sminkar mej tyvärr alltid även om jag bara är hemma, löjlig I know
-Frisyr : Uppsatt i slarvig grej
-Låt : Right Now (Na Na Na) -Akon, Tattoo- Jordin Sparks & Broken and alone-Takida
-Vill ha:  Vet inte rikigt, massa pengar kanske ?
-Sjuka: Huvudvärk
-Drog: Kommer inte på nåt?
-Saknad: ??
-Köp: Inget änsålänge idag
-Godis: Inget
-Attityd: Slö, seg och tråkig
-Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse: Not you again, nej det var väl som vanligt typ vad gör vi åt det här då :-)

FÖRSTA:

-Bästa vän:
Pernilla Göransson när jag va mini liten
-Bil:  Hyndai Getz 04a and I just loved it. Hade den rymt en barnvagn hade jag aldrig gjort mej av med den.
-Kärlek: Första riktiga var nog min högstadie kärlek :-)
-Husdjur: Hunden Boy
-Semester: Antar att det var en Tysklands resa eller nåt
-Jobb: Sommar jobb på pappas jobb I guess
-Köpta skiva: Ingen aning faktiskt. Hit musik eller vad dom hette ?!
-Piercing: Öronen kan väl varit 6-7år
-Konsert: Backstreet boys när jag gick i an har jag för mej.

SISTA:

-Personen som smsade dig:
Annica
-Personen som du kramade: Mamma
-Personen som ringde dig: Annica
-Personen som du ringde: Fredrik
-Alkoholdrycken: Vin förra helgen, ger mej huvudvärk bara av tanken :-S
-Bilfärd: Till Lund igår
-Filmen du såg:  Tears of the sun häromkvällen
-Gången du grät: BECCI IMORSE !!! =) Såg klippet på youtube om lejonhanen som togs om hand av två snubbar sen lämnade honom i det fria igen. Sen känner han igen dom efter ett år i vildmarken. Jag får nästan tårar i ögonen bara jag tänker på det, måste se det igen =)
-Måltiden: Igår kväl....börjar rejält längta efter min lax som ska ätas ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0