Måndag....

Måndag,  Fredrik har börjat sitt nya skift nu. Så denna veckan jobbar han kväll.
Vet inte riktigt vad jag tycker om det...känns som det inte spelar nån roll.
Antingen är han iväg 06:30-19 eller 20. Två dagar i veckan åker han på träning 20:20 Sen nu denna veckan går han iof iväg 15 och kommer hem när som är klara, är väl allt mellan 23-04 lixsom.
Är för det mesta ensam, jag tycker om det.
Men i längden blir det tråkigt och speciellt när man ser folk äta middag som "normala" familjer vid 17 tiden.
Något man kan sakna, men man kan inte få allt här i världen =)


Idag sov vi länge allihopa...Heily har fått jätte konstig sov rutin. Vill inte somna förrän 22 tiden om kvällarna. Vilket gör att hon sover till 9 på morgonen ungefär.
Verkligen inget mej emot för jag tycker bara det är skönt och kunna sova så länge =)
Men det lär ju bli lagom kul när hon ska in på dagis och man måste kan få in att hon somnar lite tidigare, den dagen den sorgen !

Hur som så vid 11 idag kom Carola & Tuva hit.
Lite senare kom Madde, Melwin & Lisa oxå.
Snackat massa strunt och haft det mysigt !

Heily var helt slut och tvärsomnade när dom gått, sover fortfarande.
Jag är med så trött så jag snart börjar bli orolig över mej själv.
Denna tröttheten sitter i och vägrar ge med sej.
Jag är trött konstant !

Vågar ändå inte ens lägga mej på soffan för det slår ALDRIG fel, när jag lagt mej och är som mest trött då vaknar prinsessan.
Det är alltid lika uppiggande :P

Ska rota fram nåt i frysen nu som jag kan göra åt Heily.
Idè torka delux !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0