Tids fördriv :-)

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Ja
Gnälla: Inte som jag gjorde förr :-)
Skrika: Brukar försöka undvika de men visst händer de
Sova: Yes sjukt skönt !
Ha ångest: Ja, det snörps är ett återkommande ord i Beccis & mina samtal :-)
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nepp.
Drömma mardrömmar:
Inte så ofta men det händer.
Drömma sexdrömmar: Det e fan inte ofta :-)
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej, försökte det i yngre ålder men kom på att det tjänade ingenting till
Klä dig i svart: Ja svart e typ favvo färgen i klädsel
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Nej
Röka: Händer
Ha sex: Vem har inte de?
Ljuga: Vita lögner.
Hata folk: Nej
Lita på folk: Ja, men det är få

VEM:
Saknar du:
Ingen just för tillfället
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Fredrik
Vill du slå: Det e hemligt :P
Kysste dig sist: Fredrik I quess :p
Vill du kittla: Heily, för hon skrattar så härligt då
Kramade du sist: Mammi
Vill du prata med: Ja duu
Skrek du på sist: Är så längesen så jag minns inte men antagligen Freddan :P
Vill du vara som: ??
Sårade dig sist: Har nog inget bra svar på den
Vill du bli galet full med: För tillfället Becci för vi är galna då!  i need to gooo crazy ;-)
Gjorde dig riktigt glad senast: Heily
Fick du sms från senast: Mirella
Ringde dig senast: Fredrik
Är snyggast på jorden: Jag vet inte, de finns många galet snygga kändisar, Ljungberg, Beckham osv :P

HAR DU:
För många vänner:
Man kan aldrig ha för många vänner.
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Ja
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: I huvudet, möjligtvis:-)
Färgat håret: Ett par gånger
Brutit några ben: Nej
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Nej
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja till Heily när hon skulle nanna
Bjudit ut någon: Inte vad jag kan minnas, men säkerligen
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Det har väl hänt, men inget allvarligt
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Ja men inget allvarligt där heller
Gjort något olagligt: Har väl hänt


HUR:
Går du:
På fötterna och huvudet uppåt, ehhh (?) :P
Svarar du i telefonen: Hej
Fördriver du tiden: Tv
Mycket pengar har du: Lagom, men man vill väl alltid ha mer ;-)
Tjänar du pengar: Jepp
Ofta diskar du: Varje dag
Ofta städar du: Nåt varje dag
Många stör du dig på: Försöker inte störa mej så mycket, men det finns väl störande moment överallt
Ofta träffar du din familj: Flera gånger i veckan oftast

TROR DU:
Att du kommer bli något:
Aaa det får man verkligen hoppas
På gud: Nej tyvärr
På rymdvarelser: Nej det kan jag väl inte påstå, men jag skulle gärna vilja att det fanns en E.T För han e för kär han <3
Att folk tycker om dig: Ja jag vet ett par stycken :P:P
På ett liv efter detta: Jag vill tro att allt inte bara blir svart, så ja...
Att fiskar kan tänka: Har svårt & tänka mej det men vem vet.
Att du kommer leva länge: Det får jag verkligen hoppas, har dödsångest så det skriker om det :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0