Farhult

Kom hem från stugan idag.
Åkte dit i söndags med Heily & Becci.
Vi har verkligen tagit det LUGNT.
Läst böcker, sovit middag, ätit brieost, bakat, promenerat vid havet, pratat till kl 3 på nätterna.
Inte tittat på Tv eller pratat i telefon.
För TVn kan man bara se 1an och 2an på.
Vilket blev att i fredags tittade vi på Naturprogram, så nu är vi riktigt oroliga över hur snabbt isarna smällter och kommer skölja över jorden.
Jag är INTE sarkastisk när jag skriver detta !

=)

Igår kollade vi på en deckar film.

Har endast haft nödsamtal på telefonerna så ville man bli utvilad var det ju verkligen läge för de nu !




Haft sköna lata dagar med bästaste vännen !



Heily var ute o traskade i mörkret med hundarna !



Imorron ska jag ÄNTLIGEN klippa mej...




Kommentarer
Postat av: tant becci

Tyvärr ser Heily ut som en demon i mörkret

me dom där röda ögonen...men självklart en bedårande demon :D

puss puss

2008-09-30 @ 18:48:30
Postat av: CRAZYANGEL

En bekant till mig gick där, Madde, fast så mycke mer än så vet ja inte om henne.. :P Men hon borde va 85a lr nå. Köpte en häst från skolan, ett litet fuxsto iaf.

2008-09-30 @ 23:33:22
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Veronica

Oj, har din tjej redan blivit så stor! Vad snabbt tiden går. Minns när ni väntade henne (Chiforum) :)

2008-10-07 @ 17:16:37
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0