Fick bort den där jävla sidan

Herre jävlar, crazy people !

   

Alla föräldrar är väl likadana, man tycker sitt barn är nåt utav det finaste man sett.
Jag är ju självklart likadan, skulle tömma kameran på bilder och hittade dessa som jag tog i veckan. Lill loppan sitter och dricker saft och ätit äpple.
Guuud jag smällter ! Hon är så underbart söt och jag blir helt bubblig bara av tanken att hon är min, min lilla människa. Hon kom från mej...ja Freddan va väl med på ett hörn.
Jag är ganska bra på att säga, mitt barn, mina hundar, min bil, mitt hus mm... Dålig vana I guess :-)
Hur som så när jag såg bilderna blir jag helt varm i hjärtat ! Min älskade lilla skit unge !
Jag skulle förklara för en kompis en gång hur det är att ha barn, känslorna som bara kommer !
Har aldrig kunnat förklara det riktigt, men som nu kände jag bara att jag längtar tills hon vaknar så jag får pussa, busa och mysa med henne igen.
Det måste väl vara en bra beskrivning ?
Man älskar de lilla livet så mycket att tom när hon sover saknar jag henne !
Även fast många gånger så är det jäkligt skönt när hon somnat, det ska man inte sticka under stolen med :P

Hon har en liten liten Fifi ryggsäck som hon packat med lite grejer i inför flygresan imorron. Leksaker, napp, mariekex, gifflar och leksaks mobilen.
Hon gick runder med den på ryggen och när jag tog av den skulle hon tvunget ha på den igen.
Mormor & morfar kommer smälla av imorron när dom ser henne.
GUDOMLIGT söt !

=)

Den dagen man väljer att skaffa barn, den dagen har man föralltid sitt hjärta springandes bredvid sin kropp.

Så sant som det är sagt !

Trodde inte att jag hade förändrats så mycket sen jag fick Heily.
Mamma sa häromdagen,
-Linda du blev verkligen mamma på en gång.

Marita fyllde på med,
-Ja det bara kom, nästan så man såg det hända.

Jag förstår fortfarande inte riktigt vad dom menar, men det värmde :-)


En vän, och en sjukt klok människa sa till mej för inte så längesen.
-Du behöver nog bara hitta dej själv.

Jag hade inget bra svar på det då, men när jag ser dom bilderna så har jag verkligen hittat mej själv.

Är mamma till världens bästa och finaste lilla tjej.
Hon gör mej till den lyckligaste människan på jorden.
Sen kan det mesta runt omkring kvitta.


Godnatt....


Kommentarer
Postat av: Zara & dogsen

Så vackert du skriver Linda, om att vara mamma och om kärleken till ett litet barn!! Blir alldeles tårögd...



Hoppas ni får en fantastisk vecka i Spanien hela familjen.

Stor kram!

2008-09-07 @ 11:01:55
URL: http://cherryblossombaby.blogg.se/
Postat av: Diana

I know the feeling, kärleken till sitt barn är underbar! Heily är jätte söt! Ha det så skönt på semestern. Kramar Diana

2008-09-07 @ 15:09:21
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Sara <3

Måste bara kommentera detta inlägg! Guuud vad fint skrivet, men antar att när "känslorna stämmer och är riktiga" så är det inga problem att skriva av sig.. Jätte fint, verkligen! Även fast jag inte känner dig så bra, så är det säkert som din mamma och syster säger, att du är en perfekt mamma! Jag blev nästan tårögd av den fina meningen: Den dagen man väljer att skaffa barn, den dagen har man föralltid sitt hjärta springandes bredvid sin kropp



Kramar i massor! Sara

2008-09-11 @ 19:22:37
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0