Fule bilder



Såhär bra var för festen i lördags !

=)

Vi var glada, alla var glada....det var livat !




Såhär tyckte vi om Joddla

:-S

Beccis min säger allt och lite till....




Nu sover loppe liten, men när hon vaknar ska vi promenixa till affären och köpa blommor och sen vidare till Oma & Opa...
Morfar som fyller år idag och mormor som fyllde år i fredags !

Den bästa presenten för dom är dock inte att JAG kommer utan, Heily.

Jag är brädad av släkt och familj sen exakt 1år 1månad och 3 dagar sen.
Ibland existerar jag, ibland inte...beror på hur gnällig lillfis är :P

*dagens mobbning mot min familj*

=)


Zara, jag får inte alls mycket gjort om dagarna och det är inte bara att jag beundrar sötheten i mitt barn.
Hon håller låda så grannarna antagligen tror att jag har ett helt dagis hos mig.
Hon pratar som ingen förstår men hon är ALDRIG tyst.
Men det gör inget, för hon är ju så gudomligt söt :-)


Kommentarer
Postat av: Moster Mita

Vem är du??? Ringer någon liten klockan men jag känner mig hemskt osäker....? Hmmmm eeehhh aaaaaa jaaa just det... Det är du som är Heilys mamma va????? =S

2008-09-23 @ 21:51:46
Postat av: Vera

Snygga bilder xD! Vad har du gjort ikväll då???

2008-09-24 @ 21:45:43
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Beccilito

skiiit snygga bilder, verkligen

gillar absolut min, inte gilla mun

men va fan jag får ta de goda me de onda

du e fortfarande min bästa vän...see you to morrow!!

puss puss

2008-09-27 @ 09:19:59
Postat av: Anonym

Var det bara du och den andra tjejen på festen eller?

2008-09-29 @ 13:29:55
Postat av: CRAZYANGEL

Jaa jag gick på Nytorp - hästhålning, vart gick du? :)

2008-09-30 @ 18:02:22
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0