Hemkomna...

Orkar inte lägga in några bilder nu, får bli imorron.
Har haft en kanon vecka i Spanien. Värme, stranden, poolen, skratt, marknader, resturanger...

Dock fick jag inga paraply drinkar. Jag har varit nykterist så gott som hela veckan ;-)
Har druckit cola så jag & pappa fått päls på tänderna.

Äntligen var det någon som inte tycker mina tankar och funderingar kring udda saker var särskilt udda.

-Om ni dricker cola, visst känns får man en konstig känsla i munnen då, lite som päls på tänderna?
När jag sa detta till pappa utbrister han:
-Jaaa precis...Så tar han en klunk till, biter ihop och ryser.
-Bita efteråt är hemskt....usch !

Nu är det iaf powerwalks igen och spinning som gäller... !

Landande på Kastrup 14:30 idag. Väntade  evigheter på vårt bagage, Heilys väska var spårlös försvunnen, likaså alla andras väskor.
Dom som hade hand m bagaget idag måste varit fulla.
Väskorna kom huller om buller. På alla möjliga band.
Alla var irriterade och helt galna. Inget stämde.
Vi fick iaf allt med oss hem....

Har skaffat mej en ny tattuering nere i Spanien. Pappa gjorde en sist han var där för 3år sen Hos en duktig tatuerare. Första dagen gick han dit och beställde tid för en ny tatto. Jag blev ju givetvis sugen eftersom jag vetat exakt vad jag ska ha.
Så jag gjorde min oxå i fredags. En ganska stor på ryggen...800:- svenska kronor...var rätt bra pris;-)
Ska iaf aldrig mer tatuera ryggen när man bränt sej...*aj^*

Tatueringen är en symbol med en text på Latin *Ad infinitum* Marita & Veronica ska med göra denna, har varit bestämt länge. Alla ska ha på olika kroppsdelar. Alltså en systers tatuering ;-)


Nu känner jag att ögonen snart går i kors.
Är galet trött....känner mej hemma igen Stod & snackade med Annica över staketet...Våra underbara grannar. Vad vi är glada för er !!!! <3


Puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara <3

Nyfiken på din tatoo! Kram

2008-09-15 @ 15:18:07
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0