Lomma

Har varit hos Nicole i Lomma nu ikväll....Mysigt.

Jag Annica Frida & Nicole...& alla barnen....
Blev en hel del !

Käkade kina mat och snacka massa strunt som vanligt.
Planerade inför en utgång när Nicole slutat amma, en favorit i repris.
Men då kanske inte alla av oss kan dricka ;-)
Lilla Zed satte i gång bebis suget på de flesta av oss :P

  

  

  


Jag bebis sugen??? NOOT AT ALL :-)



Imorron vankas det utgång, snackade med Jerry för en stund sen.
Ännu en som blivit övertalad att följa med till Björka.... :P

Ska bli grymt roligt imorron !


I veckan va jag & Heily & lunchade med syster yster / Moster Mita i Lund

  


En grymt ful bild på min lilla fule Chilly :-D
Nej då han är söt som socker min lille prins.
Den knasigaste hundar ever.
Han vet varken hur man leker, blir glad eller pussas.
Han vet knappt hur man gör nånting.
Han e bara bra på att bara va Silly Sill :-)


Nu ska jag över till Annica o snacka skit en stund....

I love mina grannar !

=)





Kommentarer
Postat av: annica

haha va tänkte du nu på...värsta bebissuget här hemma nu eller?!!

de e helt klart farligt o träffa bebisar.

tack för trippen på centan idag. puss grannen

2008-09-20 @ 14:04:21
URL: http://annicaomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0