Malmö & Björka....

Gårdagen blev galet trevlig & lyckad...
Började hos Susanne i Malmö för att fira hennes 23års dag.
Vet inte vad det är med henne lägenhet, men nåt händer med både mej & Becci när vi kommer in där.
Farligt =)

Jag & Becci hade hysteriskt roligt åt saker & ting, som idag säkerligen skulle varit mindre roligt.
Men vi skrattade & njöt av att vara sådär löjligt glad & skrattig

Tog massa bilder på allt roligt folk, men sen tyckte Susanne att hon va ful på en bild som hon ville radera och raderade ALLA bilder, smarte ;-)
Inte ens alkoholen kunde hon skylla på :P

Så bilderna som togs efter de är inte många som går att visa.
Förstår verkligen inte på dom som känner sej snygga när dom är berusade.
Jag dricker ett glas vin sen är jag så ful och det går inte att göra nåt åt det, smink eller vad som.
Ingenting fungerar :-D
Ögonen röda, stora pupiller och man ser bara fruktansvärt löjlig ut.
Usch nej !


Bar iaf vidare till Björka sen.
Väldans trevlig.
Iof blir jag lika chockad varenda gång jag kommer dit hur udda det där stället är.
Men det är väl antagligen därför man återkommer dit gång på gång.

Jag & Becci hoppade att åka taxi med dom andra från Susanne.
Vi åkte snålskjuts me 3andra tjejer som var på festen.
Eller snålskjuts & snålskjuts.
Vi glömde helt & hållet bort att fråga om vi skulle ge dom pengar, vilket man givetvis gör när man får åka med nån så.
Men i stundens hetta glömdes det bort vilket känns aningen pinsamt idag !
Jag försökte föra en dialog i bilen och Becci satt tyst bakom.
Det gick väl sisådär.
Vi skulle möta upp en annan tjej på vägen. Hon stod me sin bil vid vägkanten.
När vi kom fram till Björka hade jag ju givetvis glömt de så när det kör upp en bil med en ensam stackars tjej utbrister ju såklart jag.
- Men guuud stackars tjej åka ensam till ett ställe så. Varför gör man de???

Dom andra tjejerna bara kollade på mej men hallå det är ju hon vi mötte.

Hoppsan, jag & Becci smet rätt snabbt iväg efter det.
Alkohol, alkohol !

Världens bästa mammis & lillasyster kom och hämtade mej Becci & Jerry där sen, ibland har man det bra !!!

Storasyster kom oxå till Björka, en glad överraskning, likadant en hel drös me Kävlinge folk som var längesen jag såg. Alltid roligt !

  

 

 

 

Kvällen avslutades med grillad korv.
Jag som ALDRIG äter tjock korv tyckte igår var något av det absolut godaste jag nånsin ätit.
Men bilderna säger en hel del, tjockis varning eller ej...men de där med snygg på fyllan är verkligen överskattat !
:-)

Nyktra människor är absolut vackrast.
Roligast?
Det är en hel annan fråga !



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0