Mamma Mia



Har haft en dejt ikväll....Med bästaste vännen, Beccilito !
Hon är fruktansvärt söt den skitungen.
Först gick vi & åt middag, blev samma resturang som Beccis födelsedag firades på i juli.
Samma bord till och med, här har vi svårt med förändringar ! :P

Becci har börjat sitt nya liv den här veckan, men inga onyttigheter.
Idag var det synd med plankstek...
När vi satt där så bara den sötnöten säger:
- Hade detta varit en riktig dejt hade det varit rätt dåligt va, jag tar jätte stora tuggor. Ser ut som jag sparar maten i min kind och jag bara svullar i mej....

Nej gumman, det var en riktigt dejt och jag tyckte du skötte dej bra.

Trots att jag fick säga efter bion att Kul och ses, men vi klickade inte :P
Move on babe !

Vi har sjuka saker för oss, sa vi att det var en dejt så var det en dejt.

Livet blir inte roligare än vad man gör det till ;-)


Jag skrattar så sjukt mycket med den tjejen.
Efter vi ätit och vi kom tillbaka till bion var där TOK mycket folk utanför O Becci utbrister:

-Shiiit (på fekj italienska) Mamma Miiia!!! :-)

Jag tyckte det var skit kul eftersom vi just skulle se Mamma Mia....

Som sagt livet blir inte roligare än vad man gör det till ;-)


Filmen var riktigt bra, skratt, tårar och grymt bra musik.
Hädanefter ska jag bli nörd och lyssna på ABBA igen....


Imorron ska det packas, eller ja idag är det ju faktiskt eftersom klockan e över 12 så nu kan jag säga att IMORRON åker jag till Spanien.
Me gusta mucho ;-)


Nu kallar bädden ;-)



Beccisen.

Jag tycker du är underbar min vän !
Utan dej så vet ja jag vet inte....
Som vi pratade om idag, vilken tur att vi har vänner som vi har.
Så många det är som inte har den sortens vänskap.
Att man skaffar man, barn & familj och nöjer sej med att sin partner är sin bästa vän.
Vad händer sen?
Det finns absolut ingenting som vi inte kan prata om.
O jag tror inte direkt det finns nåt om mej som inte hon vet.
Tack för att Du finns och för du är min vän, min bästa vän.


Have you ever loved somebody so much it makes you cry?
Have you ever needed something so bad you can´t sleep at night?
Have you ever tried to find the words but they don´t come out right?


Kommentarer
Postat av: Beccis

Tårar i ögonen, hjärtat helt varmt

du e verkligen den bästa vännen

den bästa allt :D

KOMMER SAKNA DEJ, när du e i Spaine :D



puss puss

2008-09-06 @ 12:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0