Strul

Kunde inte skriva i förra inlägget, allt blev som jag skulle länka till nåt, data snille som jag är kunde jag inte fixa till de :-S


Blev lite blandade bilder från semestern.
Sverige är verkligen KALLT nu !!
Köpte en ny mössa till Heily idag. Då snackar vi snart höst !
Mys faktor !

Idag harjag Heily & moster Lonkan varit på Nova, Lonkan var trött på mej för jag sprang in överallt.
Besluts ångest delux.

Imorron ska jag besikta bilen, har flörtat med mej storasyster för jag inte ville åka dit ensam.
Min pappas enda tips var.
-Ta på dej den kortaste kjolen du har, blinka med ögonen som jag lärt dej.

Säger det inte allt hurdan pappa jag har ?
Han är iaf underbar :-D

Idag läste jag ett sjukt sött citat.
Minns inte exakt hur det var men något i stil med.

En pappa är någon som gör dig generad för att han applåderar högst av alla.

Jag tyckte det var sånt där vardags leende.



Onsdag ska jag med Heily till tandläkaren, hur sött är inte de?
4 tänder har hon och till tandläkaren ska hon...
När man tar fram tandborsten gapar hon och säger aaaa långt innan man är i närheten av munnen.
Söta unge !

Torsdag ska jag med Becci till Danmark igen, den här gången ska hon lämna CV till olika konditori tror jag.
Hur som är jag bara glad att vi får en dag sådär mysigt som sist.
Fredag blir de bus med Frida & Annica.
Eller Annica vi har inte pratat om det ännu, men Frida sa de till mej innan idag ?!
:P

Till helgen är det Susannes födelsedag.
Som givetvis ska firas, först i Malmö sen bär det antagligen vidare mot Helsingborg.
Trevligt hoppas vi på !


Nu ska jag se film sen ska jag hoppa i bingen !


God natt



Kommentarer
Postat av: annica

läste precis ditt inlägg va söt du e vännen!

o du...desamma!!!!

pusspuss

2008-09-15 @ 21:47:53
URL: http://annicaomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0