Tagged

Någon som vet vad det är för sida?
Jag har aldrig blivit medlem där ändå är jag det, tydligen...
Fick mejl om det var jag på bilden. Så är det en bild från Facebook.
Klickade ja utan att veta vad eller varför...
Inom loppet av 10min typ fick jag X antal mejl.
Är folk verkligen så desperata så man internet raggar på det viset?
Vad fasen hände med ett hedeligt krog ragg? :P

Jag anser mej själv vara väldigt ung, men nu kände jag mej gammal.

Herrejävlar !

Hur fasen får man bort den sidan?

Den roligaste snubben som skrev var ändå Lars 52år.
-Snygg tjej ! Hej på dej !


Hej Lars. :-)

Nej jag ska inte skämta om folk som gillar internet dejting...Dock inte min grej de där !



Här hemma packas det för fullt.
Varför lär jag mej aldrig?
Kommer inte använda ens hälften som jag packat ner ändå envisas jag alltid med att det kan ju alltid vara bra att ha :P


Ska strax åka till mormor & morfar och lämna vovvarna.


Imorron ringer kl 3:15-3:30 :P


*Hellre ångra det Du gjort än ångra det Du aldrig gjorde*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0