GLAD PÅSK =)

Påsk, låter märkligt....snart sommar... =)

Igår jobbade jag till 19 och nu är jag ledig och ska inte jobba förrän onsdag =)

Lyx jag vet.
Men jag hade först missat när jag gjorde schema att det är röd dag även på måndag.
Så jag fick ta bort den tiden och sätta på onsdag istället.
Tisdag har jag satt mig själv ledig sen länge eftersom dagis är stängt den dagen !



Idag ska jag & Heily bara slapp - mysa vilket vi gjort hela förmiddagen.
Just nu smaskar hon bredvid mej som två stora grisar.
Jag HATAR när andra smaskar...jag blir galen och det är sjukt äckligt.
Men när hon gör det är det bara sött =)



Igår nr jag väntade på tåget till jobb satt en tjej bredvid mej i de där lilla båset.
Hon smaskade på sitt tuggumi så jag hade lust och mörda....
Helt respektlöst, eller respektlöst är kanske inte rätt ord, nonchalant ?
Sjukt irriterande och hon smaskade och det small som små bubblor i truten på henne och hade inte tåget kommit då hade jag skrikit rakt ut.

Storasyster hade INTE klarat det iaf =)

På hennes födelsdag & allt .


GRATTIS I EFTERSKOTT (IGEN !!! )

=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0