Gymnastik, underbart väder & staket =)

Idag vaknade vår lill loppa kl 07:00, de mörkläggande gardinerna funkade visst bara en dag eftersom hon lyckades sova till 8:45 igår morse =)

Men men, jag gillar faktiskt att komma upp tidigt även på helgen även fast jag hellre hade sovit till 8....7 är kanske liiite i tidigaste laget =)

Jag & Heily gjorde oss iordning och åkte iväg till Willys.
Fredrik & Stefan stack ut i trädgården direkt vid 9 tiden och dom är fortfarande kvar där ute, iof har dom haft pauser för mat & F1 men men :P

Dom är iaf hur duktiga som helst, fått mycket gjrt även om det är en del kvar.
Men dom har fixat & trixat eftersom grejer varit sneda och allt var det var, men nu är allt fint och jag är super nöjd....skönt att dom är så noggranna =)

Kommer blir hur fint som helst...






Duktiga män är aldrig fel ;-)


Nog för jag avskyr hur vår trädgård ser ut för tillfället.
Men det kommer bli fint nästa sommar när vi sått nytt gräs och fixat till.
Kantstenen ska bort och det ska bli gräs överallt.
Helt slänten var full av fula buskor och skit.
Nu är där två större kvar som jag fundera på att ha kvar trots allt.
Kan va rätt fint med nåt växt aktigt....dom kan jag åtminstone inte ta död på :P





Jag & Heily var klara på Willys vid 11 tiden, jätteskönt...lätt jag ska storhandla där en söndag morgon vid 9-10 tiden....jättelite folk och inga köer.
Men kn ta god tid på sej att packa i påsarna & allt vad det är ;-)




Åkte direkt till Harrie, mamma & pappa hade beställt en dos av Heily idag...och så fick det bli.
Passade bra eftersom jag Marita & Daniel bestämt oss för att se damernas final i JSM i gymnastik.
Jisses vilken abstinens man fick.
Jag saknar det !!!!
Speciellt tävlingarna.
Man känner verkligen med gymnasterna idag när det går bra för dom och dom för höga poäng, likadant för alla dom som inte ställde sej.
Nåt lag hade fall på i princip varje person på nåt varv.....den besvikelsen känner man igen när man misslyckades =)






Efteråt, blev det grillning här hemma, hamburgare blev det idag....Testade nya hamburgar bröd...Frisko eller nåt vad dom nu hette.....sjuuukt goda---->tips tips =)


Imorron är det jobb 12:30-19...pissig tid men men =)


Jobb tisdag med, sen på onsdag ska jag & Heily ner till Trelleborg & träffa Mirella & Becci <3

Sen är det Valborg på torsdag...kort dag på jobb & ledig långhelg sen efteråt...men inget partajjande för min del.
Blir möjligtvis brasan i Kävlinge med Freddan & Heily...om ens det :P




Nu vankas dusch, och sen massa mys me lussebullar & julmust *internt familje skämt*


VILKET BERG LUSSEBULLAR VI HAR OCH SÅÅÅ MYCKET JULMUST....
Nu fattas ju bara äpplepaj med vannelinn såås :P:P:P:P


Limonad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0