Jag blev utmanad av Izza

REGLER: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 3 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

Vad heter du? Linda
Ett ord på 4 bokstäver? Lukt
Flicknamn? Lisa
Pojknamn? Liam
Yrke? Lagerarbetare
Färg? Lila
Klädesplagg? Linne
Mat? Lövbiff
Sak i badrummet? Lampa
Plats/Stad? Lund
En orsak att vara sen? Lat =)
Något man skriker? Luuugn =)
Film? Landet för länge sedan
Något man dricker? Läsk
Sångare/band? Linkin Park
Djur? Lama
Gatunamn? Lundagatan
Bilmärke? Lamborgini (stavning?)
Sång? Love Love Love
Aktivitet med många deltagare? Land hockey



JAG UTMANAD BECCI, ANNICA & SARA.L

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ang kommentaren i min blogg: usch linda e de sant?? har du ont eller mer som obehag? skitsamma eg för de e helt för jävligt att det ska vara så =( om heily ska få syskon, tänker du föda vaginalt igen? visst kan det gå hur bra som helst men det kan ju oxå gå illa. (var det total eller partiell?)kram

2009-04-16 @ 17:18:10
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Beccis

Tack....de här blir ju skit änkelt...R är ju lätt att hitta i badrummet :D

puss puss

2009-04-16 @ 18:49:13
Postat av: Rebecca

stackare =( så ska man ju inte behöva ha det! jag hade skitont efter båda mina förlossningar men fick grad 2 och syddes därefter! då kan jag bara tänka mig hur det är med en större bristning! ja man får väga nackdelar mot fördelar...ja nr 2 hehe...hemorrojder (lr hur de stavas!) är ju ett helvete för sig =( har du pratat med någon, tror du att det kommer bli bättre eller du får ha det såhär? kram

2009-04-16 @ 21:51:26
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Sara ;)

kan tyvärr inte anta utmaningen =/ har redan gjort den juh :o) KRAMIZZ!

2009-04-19 @ 11:07:23
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0