Ledig =)



I lördags bokade Freddan 4 biljetter till Defqon one =)
Egentligen släpps biljetterna nu på lördag...förra året tog 50 000 biljetter slut på lite drygt en timme så man var lite nojjig.
Men eftersom Fredrik bokat biljetter innan till Q dance event fick han försläpp på 4 biljetter i lördags...
=)


Så i söndags bokade vi boende oxå.
Kommer bo i Naarden som ligger en bit utanför Amsterdam men mer åt Almere strand där festen hålls...så det är nice =)

Jag Fredrik Mirella  Gustaf....road tripp =)


Dock är jag nojjig redan sådär 2månader innan över att lämna Heily en heeel helg....
Usch....
Jag har knappt lämnat henne nu senaste tiden.
Hon sov hos mamma & pappa för någon helg sen en natt...men då hade jag abstinens för det var så längesen innan de....
Usch det är nackdelen när man vill åka iväg på nåt roligt....


Men det blir nog bra....vet ju at hon har det jättemysigt & blir tok bortskämd hos mormor & morfar eller hos Mita & Daniel...vart hon nu hamnar :P


Marita & Daniel har nyss flyttat in i sitt nya fina hus då....och samma helg har dom David....så det kommer bli liv i luckan.....=)
Behöver ju hundvakt oxå...
Undrar om dom orkar med två chickiwawor som David säger ;-)

Tror dom får placeras i Harrie ;-)



Nu ska jag göra mej iordning....har storstädat hela huset hela dagen...och nu fick jag & Fredrik ett ryck att vi skulle utnyttja våra tågkort lite & ta tåget in till Lund lite....mys....




Hej Svejs

Kommentarer
Postat av: pappa fredrik

fatta va najs det kommer att bli...11-23 bara party bra musik fint väder öl och bara chilla...nice nice nice längtar som fan....o du o jag linda så mysigt vi kommer ha det..älskar dej puss min älskling

2009-04-21 @ 16:13:23
Postat av: sara :o)

Hmm.. vet inte riktigt om det är jag som är korkad?! men vad är det ni ska se?! är det ett band?! Hmm.. kan inte urskilja de på bilden, och namnet har jag aldrig hört!! Kramizz

2009-04-21 @ 16:43:16
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Moster Mita...

Ja det kan bli livat!!! Men det blir kul!! Det är ju sommar då och vi har hur mycket plats som helst! Ännu en anledning för mig att tjata mig till ett staket snabbt!! David lär bli överlycklig om Chikiwaworna är där med, frågan är bara om du får hälsa på mig på Sankt Lars resten av mitt liv då... :-S David pratade jättemycket om Heily i söndags, om hur söt o busig hon var... =)

2009-04-21 @ 18:28:46
Postat av: sara :o)

aha :o) NUUU fattar jag.. hehe..! Låter häftigt..! KRAM!

2009-04-21 @ 21:34:15
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0