Mysig dag.

Har varit hos Lisa & Izabell större delen av dagen.
Började med fika där hemma och sen en lång promenad.
Lilla Izabell är snart 1 månad och Heily blev bebis sjuk =)

Den dagen hon blir storasyster kommer hon nog bli en jätte bra syster =)





Beeebiiis är jääte kul =)


 


Puss sjuk är hon oxå....vet ingen som älskar & pussas som hon gör =)
Hon kan mycket väl bara rycka tag i ens huvud och pussas och ibland kommer hon bara och sträcker på armarna och säger mysa =)




Här behöver man inte tigga några pussar inte =)



Bebis skulle givetvis oxå få pussar =)



Imorron är det jobb igen...har varit ledig grymt länge nu....skönt....

Ska gå & göra min spagetti & köttfärs sås nu tills Freddan är hemma.....


Hej hej

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!



tack för den komentaren! alltid skönt att veta vem som skriver. :)



mja, det måste vara slumpen isf för jag läser inte ens din blogg.. har ploppat in på den ett par gånger, men det var läääänge sen sist. och ja, man har olika uppfattning om saker och ting. jag har aldrig sagt att en annan åsikt är fel. :) och jag tycker verkligen inte att du ska känna att jag skrivit det för att pika dig, det har inte alls med dig att göra. och ingen annan heller för den delen! så jag hoppas inte att du tar illa upp, och om jag nu skrivit något annat som verkat vara mot dig, så har det inte varit det! :)



skönt att reda ut det. :)

2009-04-14 @ 18:02:59
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Moster Mita!!!

Ååååhhh vad mysigt det såg ut!!!! Såå... När kommer lillebror då?? :-P

2009-04-15 @ 12:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0