PÅSK - MYS =)

Nu lider påsken oxå mot sitt slut kan man säga.
Imorron jobbar Fredrik igen så det är ingen speciell dag precis.
Skit tråkigt att han jobbat långfredagen och ska jobba annan dag påsk med....
Men men no long helg här inte för hans del =)
Jag & Heily däremot har ju lyx som vanligt ;-)
Mmm vi ska nog ha mys i två dagar till innan det är dagis & jobb igen ;-)

På tisdag ska vi ev hem till Lisa & Izabell så kommer Madde & Melwin oxå...kanske Carola & Tuva med ?
Mysigt !




Ifredags hämtade jag & Heily Fredrik på jobb, sen blev det taco och ett par cider på kvällen.
Ingen bra ide för min del.
Jag blev mätt som tusan och två cidrar för min del (om jag inte ska festa vidare sen) är rena sömnpillret på mej !

20:30 hade Annica ringt och jag sov redan då i soffan och hörde inte ett skvatt :-S

Sov exakt hela kvällen på soffan och följde med Fredrik upp vid 00:30 och sov vidare i sängen.
Herregud, jag som aldrig brukar somna på soffan, eller åtminstone inte på de viset. =)




Igår däremot var flitiga Linda i farten....hade sån energi =)
Fick gjort massor här hemma.
Åkte till tippen för att tömma släpet men vi körde bara rakt igenom.
VILKA KÖER !
Alla rensade nog trädgårdar osv igår.
Jisses.

Körde en sväng till Bauhaus och kollade staket.
Hittade inget som vanligt
så när vi kom hem fixade vi hela trädgården så väntar vi & sätter staket ihop med Annica & Stefan istället.
Rensade hela baksidan.
Tömde och städade uterummet.
Skrubbade från golv till tak och tvättade utemöblerna.
Tvättade alla fönster i hela huset både invändigt & utvändigt.
Städade hela undervåningen och pantade flaskor och slängde glas.
Sorterade lite i förrådet och tog med vagn och cykel till pappa så han ska laga punkteringarna =)



Halv 6 var vi i Harrie för påskfirande.


Fick leta påskägg...nog för det mest var för Heilys skull men vi fick alla leta ändå =)





Heily stannade där inatt...så när vi kom hem kom Annica & Stefan över här en stund *mys*



Nu ska jag äta frukost som jag fortfarande inte gjort ännu :-S
Sen ska det fixas lite innan jag åker & hämtar min lilla älskling <3



Glad påsk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0