Såå härligt väder.



Man kan inget annat än att vara ute hela dagarna nu när det är så fint väder =)
Underbart skönt !

Igår hämtade vi Heily efter hon övernattat hos mormor & morfar...
Hon lekte i trädgården här hemma länge när vi kommit hem.
Bilden visar hur smutsig hon var efter lite lekande och grävande i våra ny fixade rabatter =)

Super härligt iaf nu när man kan ha öppet ut. Heily & hundar gån in & ut som dom vill !



Idag jobbar Freddan...tråkigt men....
Jag & Heily har hunnit med en vända på Center syd.
Köpte två par nya gympa skor till henne inne på Skopunkten.
Bara jag som aldrig har turen att hitta snygga Nike skor i hennes storlek på Märkes outlet (?)
Men dom här var hur söta som helst.
Sen blev det en mössa & två tröjor på cubus och lite plock på HM där jag hade presentcheckar.
Allt ill Heily.
PLUS att hon fick Mc Donalds mat till lunch och sen leka länge i lekhärnan där.
Sån lyx dag =)
Nu sover hon jätte gott ute i trädgården i vagnen.


Själv sitter jag & dricker en kopp latte.
Annica tipsade mej om en pulver-historia om verkligen är kanon god !

När Heily vaknar blir det vagnen eller cykeln ut till Harrie.
Grillnin ikväll.

Får se om Freddan slutar tidigare än 18 så han hinner vara med.





Heily nöjd med sin HM påse med nya örhänge och vardags tröjor =)


Lillfisen är sååå söt just nu så man gråter nästan =)
När vi gick i på skopunkten så sa hon till allt & alla.
-Köööpaa skoooooo =)

Sen när vi gick in mot Centan va de -Kööööpa möössa

När vi sen äntligen var klara med allt de gick vi förbi Mc donalds på väg till bilen igen, då säger hon.
-Mamma pommes....


Kunde inte säga nej till de där söta trynet så självklart fick hon pommes & en cheeseburgare som hon nästan åt upp alltihopa =)

Söte göten !

Även fast jag tycker det känns lite hemskt att en 20månaders liten tjej kopplar ihop Mc donalds märket med pommes =)
Så länge hon inte slänger sej på marken och gallskriker om hon får ett nej, men det kommer väl det med =)


Msigt hade vi det iaf, jag satt & drack en latte och hon åt och hon snackade som aldrig förr och sa bebis till alla barn som gick förbi och ville leka efter maten
=)

Min lilla bästa kompis & jag <3







Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad sött! visst kan de mkt våra små i denna åldern, helt sjukt är det. Jag förundras varje dag trots att jag varit med om det en gång förut =) De förstår så mkt! Håller med, vädret e kanon! Snart dags för en träff tro? kram

2009-04-13 @ 22:18:46
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Carro

Kommer in en ny leverans med nike skor denna veckan! Hälsnigar Carro från MO

2009-04-14 @ 23:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0