SOOOL

  

Jag & Heily satt ute i solen och fikade på äpplen....nyttiga som vi är =)
Det vägde upp sen med att vi cyklade ner till Strandpärlan & köpte godis...
Jag cyklade iof och godiset var till Heily så det var 10points for me :P

Heily har varit så duktig hela dagen eller ja veckan..hon har fattat vinken nu med att man ska köpa grejer.
Så hon säger köpa godis nu för fullt =)
Dock blir hon inte sur (än) när man säger nej det är inte lördag idag =)

Men idag är det ju lördag så då blev godis för loppan...sötegöten ;-)
Cyklade ner med Annica & Moa...
Blev sångstund för hela slantan på hemvägen.
Moa höll på att somna varenda sekund man var yst :D


Fredrik & Stefan har påbörjat stakettet....
Kommer bli fint.....stora plusset var ju att det var billigare just idag & imorron hela stakettet hamnade på runt 1000-lappen *nice* =)




Imorron är det JSM i gymnastik i Lund...jag Marita & Daniel  ev Annica tänkte åka iväg och se redskaps finalen hos tjejerna.



Nu ska jag mysa vidare med Heily här i soffan...Freddan är inne hos Annica & Stefan & spelar poker....så jag & Heily passar på & har tjej mys <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0