Städ-dag

Ja städ dag är det på området idag...
Inte för vi gjorde så mycket vettigt men jag tog några tag med sopborsten =)
Det är ändå rätt trevligt men bor man på "vår gata" så är det svårt att arbeta...Annicas mamma var nog den enda som höll igång....
Jag & Annica snackade mest skit, Niklas vek pappers plan och Freddan & Stefan stack iväg till tippen...
Välbehövligt iof ;-)


Fredrik & Stefan är iväg nu på Bauhaus och ska köpa plankor till stakettet...
ÄNTLIGEN SKA DE KOMMA UPP.... !!!

140 eller 120 högt blir det så No more snorungar som står och ska prata & klappa hundarna mer....
Jag ÄR barnkär men jag blir tokig på alla dessa jävla ungar som dagligen står och hänger över vårt stakett, fast jag kallar in hundarna hänger dom kvar och många ggr står föräldrarna kvar och bara tittar på...
Det gör mej galen....
Signal hund som så fint chihuahuan är....kan bara tala om att det HÖRS när folk kommer i närheten av deras tomt.
Går folk bara förbi säger dom inget men när dom hänger på stakettet och ska prata med dom så blir de liv i luckan...sjukt störande !




Sen innan pratade jag även med pappa om att han skulle komma imorron så vi kunde få lite hjälp med framsidan...ska ju läggas plattor, måste bygga upp lite osv.
Får se om de hinns med imorron.
Vore grymt skönt och få iordning allt de....


=)




Nu nannar Heily fortfarande här bredvid mej i soffan....tröttis =)




Ska göra nåt vettigt nu...Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Diana

Jag vet vad du menar. Granntöserna brukar hänga över vårt staket på framsidan när vi är ute. En stund är väl ok, men rätt drygt när dem sitter där hela tiden och man vill vara ute i sin trädgård. Som förälder hade man ju sagt till att nu e det bra typ.. ;)

2009-04-25 @ 19:37:40
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Rebecca

usch ja drygt me småglin som inte fattar att man inte står o glor in! vi håller oxå på me trädgården! kram

2009-04-26 @ 08:22:26
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0