Tillbaka till verkligheten

Idag har vi haft en kanon skön dag, igen (!) =)
Så himla skönt och gå hemma alla tre tillsammans.
Man vänjer sej för snabbt :P
Imorron ska jag jobba igen och Fredrik likaså...han är väl hemma runt 21 imorron kväll...suck...så jäkla trist.

Men Stefan va här över innan och frågade Fredrik om han kunde ordna jobb till en kille från hans jobb.
Plusset där hade varit att dom kunnat jobba skift och kommit hem en halvtimme efter dom slutat....
Får väl la se =)




Både idag & igår tog Fredrik Heily när hon vaknade så jag fick ligga kvar....Hon vaknade strax innan 8 så jag hade lika gärna kunnat gå upp då jag med...men bara grejen att dom gick ner och jag fick slappa en stund extra är guld värt...

Min fina karl <3







Idag snackade jag med Lisa vid 11 tiden, bestämdes oss för Furulund rundan så, så fick det bli....handlade bullar på vägen hem för fika här hemma sen allihopa...Fredrik var mest nöjd....slapp gå Furulund rundan med mej och sen fika på köpet ;-)


Annica kom en stund sen även mamma & Lonka....fullt hus.





Senare kom Oma & Opa så nu är alla lampor på nedanvåningen fixade....ÄNTLIGEN har jag fullt ljus i köket...kan säga att vintern var icke rolig med endast en lampa i fönstret och sen under vasken och vid spisen....








Sen fick jag med mej Fredrik ut på rollerna och jag & Heily på cykeln....postade brev och körde runt lite, stannade på lekplatsen på Nya Arvidsborg och sen hem igen...myyyys......




Nu blir det TV efter jag har lagt upp Heily som somnat på soffan....gulle tjejen =)


Hon var inte alls på humor när Oma va här & ville leka med henne :P
Hör verkligen INTE till vanligheterna när det gäller henne...men hunger & trötthet gjorde henne gnällig och Oma skulle helst hålla sej lite på avstånd.....jäkla unge :P


När pennan inte funkade sa hon fan :O


Fredrik sa de för ett par dagar sen och det snappade hon upp :-S




=)





Hej svejs.......




Kommentarer
Postat av: Evelina

He he, man får passa sig för vad man säger. Lucas sa -jävla skit, när hans penna gick sönder häromdagen...oops!

Söt är hon iallafall din lilla Heily!

kram

2009-04-23 @ 06:30:58
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Rebecca

skorna e från din sko, 99 kr =) Ja vi gillade dom starkt! kram

2009-04-23 @ 14:46:52
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0