TRÖTT, nu ska jag strax nanna <3

Sjuk trötthet kom som en sjukdom över mig på två sekunder.
Ska strax hoppa ner i sängen.
Väntar bara på att Freddan ska äta upp din kvälls macka som han behövde nu <3
Sen ska vi se ett avsnitt Grey´s anatomy i sängen sen sova.
Mmm sova är fan underbart ibland !!!

Idag jobbade jag 12:30-19.
Kändes lite motigt att åka till jobb i de fina vädret, så många som var lediga när jag gick genom Lund....påsklov.

Klaga aldrig över skolan, man hade det så sjukt bra

Jag är nog en av dom som inte klagade när jag gick gymnasiet.
Jag trivdes som fisken i vattnet bode i skolan med kompisarna, med programmet jag gick och på internatet.

Jag hade inte direkt bra betyg på högstadiet, för jag tyckte de va skit trist....Men på gymnasiet var det helt okej betyg....enkelt, jag tyckte de mesta var kul och jag trivdes.
Gymnasie tiden formade mej till en helt annan människa och jag är grymt tacksam över det !



Mamma & Lonkan hämtade Heily på dagis idag.
Dom hade varit en sväng på Center syd.
Fick ett sms av lillasyster som löd.

- Heily fick en liiiiiten chocklad kanin =)





Idag fick vi leverans till jobb på nya bågar.
Jag blev lite kär i ett par Dior solbågar.
NICE som fasen var dom....men jag kunde inte bestämma mej om dom är tjejiga eller mer killiga ?
Unisex är de flesta solgbågar, men jaaa I don´t know.





Ser lite tillgjord ut, men hade jag håret nedsläppt såg jag ut som en mus....







Haft ett samtal med bästa väninna idag med...Thank U Beccis för du alltid är så bra och glà =)





När jag kom till Kävlinge skulle Freddans tåg vara inne ett par minuter senare så jag väntade givetvis på honom.
Av tåget kom han med två tulpan buketter =)


Ibland är han typ världens bästa....eller ja....oftast och nästan alltid <3


Me löööv him =)





Nej som sagt Freddan verkar ha tuggat färdigt nu så nu vankar bingen och Grey´s....


Jobb imorron 10-17 sen onsdag leeedig.
Ber för fint väder, eller jag kanske ska överlåta beandet till Becci ?
*haha*

Hur som fint väder, onsdag var det ja, fika med Lisa & lilla lilla Izabell som jag & Heily är vansinnigt nyfikna på =)


KRAM

Kommentarer
Postat av: Bella

Naw, söt hon är där! Gott med choklad juh! Tyckte brillorna passade dig! Riktigt fräcka!

2009-04-06 @ 23:35:01
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: Maja.

naaaw vilken sötnöt med choklad i hela ansiktet:)

2009-04-06 @ 23:54:06
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0