Bio








Idag har vi haft en riktig lyxdag.
Pannkakor till lunch.
Följde med Moa & Annica på bio och såg Nicke nyfiken.
Där var det popcorn och godis.
Efteråt blev det Donken Iof åt Heily nog 3 mini tuggor av sina hamburgare och typ 2 pommes.
Juice spillde hon ut :P
Ballongen var mer intressant.
Dock efter Donken tappade hon ballongen så den flög iväg.
Var inte lönt och försöka få tag i den.
När vi kom en bra bit och var framme vid bilen så kom det en tant med ballongen i handen och lämna den.
Hur söt är inte det ?
Tänk att det fortfarande finns sådana människor =)

Precis när vi kom hem hem mötte vi Lisa & Izabell på parkeringen så då blev det Furulund-rundan.
Vilket verkligen behövdes efter pannkakor och godis...usch skärpning Linda !!!


Imorron är det jobb 12-18 och torsdag 12-19 sen är jag ledig !


Nu ska jag hoppa i säng med min karl.
Han sitter här och väntar och gäspar=)
Inte för jag tvingar honom att sitta här....det är bara en grej vi gör.
Går alltid och lägger tillsammans.
Har sett för mycket från mina föräldrar av en som går och lägger sig tidigt och en som sover på soffan halva natten :P:P:P
Nej inget fel i de...men ända sen jag var liten har jag varit sur på mamma (jag var mörkrädd) att hon alltid fick ligga bredvid pappa i sängen.
Gud så skönt och aldrig behöva vara rädd =)
O det är jag inte nu heller...även fast om vi hade haft inbrott på natten hade det varit jag som fått gå ner och slå ner dom.
Min man hade dratt täcket över huvudet eller tagit ett skutt ut genom fönstret & tänkt på oss i efterhand.
Save your self :P


Godnatt

Kommentarer
Postat av: beccis

hahahahaha....save your self...kärt riktigt kärt :D

2009-08-12 @ 14:43:35
URL: http://becciolin.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Hmm !! Vad jag kan minnas har jag haft barn sidan om mig i alla år när jag har lagt mig och du Linda var ej något undantag. Hoppas du sov tryggt när du vart liten så.....

2009-08-13 @ 09:42:07
Postat av: Jennysen

Tack! Tyvärr tror jag ju att jag inte kan få honom att ändra sig, men jag hoppas ändå att mötet går bra!

:)

2009-08-13 @ 17:59:58
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2009-08-13 @ 18:30:21
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0