Fifi





Hittade denna på internet.
En mini bäddsoffan.
Väldigt sugen på att beställa den till Heily.
Hur som hinner den nog inte komma till födelsedagen om 10 dagar men kanske längre fram =)
Hur söt som helst och jag har en aning om att hon hade ÄLSKAT den =)


Beställde iaf en liten Fifi kudde som hinner komma.
Sen nästa vecka ska jag ut och handla de sista.

Till min lilla två åring <3


Sitter på jobb nu.
Fick just en olustig känsla.
Vet inte varför men det kom in två kunder.
Den ena pratade och ändrade hela tiden mellan 3 olika dialekter.
Schitzo ???

Uuuhh jag kände mig lite ehh vad ska man säga...illa till mods =)

Inte för man pratar olika.
Men det var VERKLIGEN Skånska, tyst en stund, verkligen upplänska och sen nån annan upplänsk dialekt plus att dom kändes underliga på nåt konstigt vis.
Kommer in i butiken och väljer ett par bågar helt bara sådär dom ska jag ha.
Vilken människa köper glasögon för över 10 000:- och knappt provat dom ?

Nåja inte mitt problem...nu är jag ensam igen :P





Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken jättesöt liten soffa. Den skulle Heily säkert bli jätteglad av att få.

2009-08-10 @ 14:36:23
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Mmmm!! Det är typ såhär att antingen blir man BESATT av Thailand, och ju mer man är där desto mer vill man dit när man kommer hem igen! Eller så tycker man de är OK, men inget mer liksom.. Hela min familj är som besatta i Thailand! Mormor, morfar, mamma, min bror o jag ;o) Just love it!! KRAMAR!

2009-08-10 @ 17:33:33
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar fiffi soffan :D

tror jag ska ha en sån när jag flyttar,

speciellt om jag ska bo i Lund, för då lär jag se er ofta :P

puss puss

2009-08-11 @ 21:09:18
Postat av: Tess

Underbar blogg :) Vart kan man köpa den soffan? Kramis

2011-11-03 @ 11:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0