Heilys två-årsdag ! <3






Igår var vi med Annica Stefan Moa & Lea hela kvällen.
Jag & Annica var med barnen på hallen och kollade på gymnastik.
Heily tyckte det var skit kul. Sprang runt och skulle göra kullerbytor överallt.
O naturligtvis inte de minsta blyg :-)

Förstår inte de där...ena dagen är hon grymt blyg och mammig medans andra dagen så kan hon krama och prata med allt & alla =)


Efter hallen blev det beställning av mat och så åt vi allihopa här inne.
Mysigt.....blev TV tittande och pratande hela kvällen och in på natten.
Tror grannarna gick in till sig närmare två tiden.

Moa & Heily gick upp och la sig och tittade på Hitta Nemo.
Fisken Emo som Heily kallar den ;-)


Vi kom upp och möttes av det som bilden ovan visar.
Söt-nötar =)



Efter dom gick hem fastnade jag & Fredrik uppe ändån...blåste ballonger och så tittade vi på en DVD skiva som fatt i vår filmkamera. Från Heily var 3månader fram till 1års dagen.
Guud vad söt hon alltid varit och hur mycket dom utvecklas.

Man tyckte hon var så stor och duktig när hon blev 1år.
Guud vad dom hinner med i utvecklingen på ett år.
Helt galet !



Idag var det dax för två-årsdagen <3

Jag vaknade till vid 8 tiden och då sov Heily fortfarande.
Men jag anser inte att det är en riktig födelsedag om man inte blir väckt med presenter och födelsedags sång.
Så jag smöd iväg och hämtade alla ballonger jag & Fredrik kämpat med kvällen innan och presenterna.

Hon vaknade ju upp pigg som en mört på en halv sekund =)


  



Hon fick 3 nya Fifi filmer så den ena ville hon givetvis se direkt. Med en morgon-välling och ballonger i sängen var hon mys sugen =)

Sen skulle vi ju leka med alla nya leksaker och sätta ihop allting.
Moa & Stefan kom in en sväng.
Fredrik & Stefan spelade Wii en stund medans Moa & Heily lekte på ovanvåningen.
Så passade jag på att städa hela huset.

Moa & Heily bråkade som ett gäng grisar idag.
Båda två är inne i den åldern nu... Miiin eller Haaade deeen =)

Rätt kul och lyssnade på dom.
=)



Kl 18 var det dax för kalaset med tårta och ännu mer presenter !!

 



 













En nöjd liten Heily efter en hel dag med massa firande och lekande !
<3



Nu är allt undanplockat & fixat...gästerna har gått hem och jag & Freddan är utslagna i soffan.
Vi skulle sätta igång en skräckis men det lutar inte åt det nu.
Känns mer som det blir sängen ganska snart ändå.
Imorron ska jag jobba 10-19 och lördag 10-15
Sen har jag två veckors semester =)

Åh vad skönt det ska bli !
Vi har väl mer eller mindre bestämt oss för Öland & Ölands nöjespark.
Om vädret är okej vill säga.
Kanske åker iväg på tisdag efter Heily varit på Teddy sen är iväg till söndag kanske....



Tänkte höra med mamma & pappa om dom ev vill vara hundvakt ? :P



Nej nu är det God natt




Lilla loppan.
Helt otroligt att hon blivit två år redan.
Ändå känns det på nåt vis som hon alltid varit hos oss.
Vad var livet innan man fick barn ?
Den glädjen hon sprider omkring sig är oändlig.
Min finaste lilla tjej.....som mamma älskar dig gumman !
<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ska också till Ölands djurpark, med min syster & hennes två barn som kommer ner nästa helg.



Fasen vad vi taggar här hemma nu inför tyskland :D

2009-08-21 @ 21:25:54
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: annica

aaa våra söta trollungar...tack för en mysig kväll me massa skitsnack=) o ett mysigt kalajs förtvå åringen=)

puss puss från grannarna hihi

2009-08-23 @ 22:09:56
URL: http://annicaomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0