Huvudvärk och ont i bihålorna =(

Varenda gång jag blir förkyld sätter det sej på mina bihålor och det gör ont som fan !!

Har jobbat idag 10-16 sen direkt hem och hämta Heily och vi gick en sväng med hundarna.
Halv 6 kom Fredrik hem. Sån lyx !
Längtar tills han hart sitt körkort så man slipper dessa pendlings-tider !


Heily hjälpte mej idag och städa till grisarna =)








Nu är jag ledig tisdag & onsdag =)
Imorron blir de fik med Becci i Malmö.

<3



Nu ska jag dricka te och mysa med min karl.





Det är många som frågat ang festerna vi åker på i Holland.

Nu nästa fest heter Q-base och är 12 september.
Festen är 17-07.
Bästa är att flyga med Ryanair (billigast) och man flyger till Weeze.
Han man tur (om man inte flyger från Göteborg) så kan man flyga ner på lördagen och hem sen på söndagen direkt efter festen.
Men eftersom dom inte flyger från Göteborg på lördagen flyger vi ner på fredagen och bor på hotell en natt.
Festen slutar som sagt 07 på söndagen och vårt flyg går tillbaka till Göteborg 09:50.
Jätte smidigt och lätt.
Dessutom är denna festen bland det billigaste eftersom man oftast bara behöver flyg och fest-biljetten.

Vi betalar per person för Tåg Lund-Göteborg tur och retur, Flyg Göteborg-Weeze tur & retur, fest-biljetten och hotell en natt på 3 stjärnigt hotell med pool och inkl frukost ca 1100:-
Typ som en utekväll i Sverige med inträde sprit och taxi resor ;-)



Kommentarer
Postat av: pappa fredrik

nååå min lilla heily e sååå sööööt me grisen.....älskar värkligen dej gumman...

och till min kära sambo älskar dej av hela mitt hjärta sååå goooo du är...



längtar till q-base kommer bliii så nice...och till alla er som funderar på att åka på någon fest...do it!!!!

2009-08-03 @ 21:08:34
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet - efter två missfall !

Okej tack för att du svarade & kolla.

Vi kommer nog åka :D , känns riktigt roligt.

Hur många gånger har ni varit där?

Kram :)

2009-08-03 @ 21:27:12
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet

Så nu har jag lagt till dig på msn :D

Roligt att snacka med någon som varit där :P

Hörs på msn :P

Kram

2009-08-03 @ 21:50:47
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Emma bloggar om kampen mot graviditet

Hoppas du har en bra dag :D

2009-08-04 @ 11:42:48
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0