Jobb jobb & jobb...

Sitter på jobb nu...och ärligt talat  så borde det vara förbjudet att vara här en dag som denna..
Sjukt fint väder ute och jag har inte en chans att gå ut eftersom jag är ensam *buhu*

Jag öppnade kl 10 och har haft EN kund sen dess och två som ringt.
Helt galet.
Varför är vissa dagar så?
Ibland går det i ett och andra är det så tyst.
Iof förstår jag....vilken normal människar beger sig in i stan en dag som denna.
Staden kokar

Ser iaf fram emot när klockan slår 19 och jag stänger.
Har sparat min lunch så jag ska har nåt och göra även senare =)

Möttes av ett överfullt skrivbord med massa pappers grejs....blir ju så när man inte varit här på 3 dagar.
Men allting var fixat på mindre än en timme...suck...nu önskar jag att jag sparat det.

Det bästa med att vara är ensam och inga kunder är att jag har stängt dörren, satt på ACn och har youtube igång...då kan man lyssna på vilken musik man vill :P
Annars tror jag inte mina kunder hade uppskattat min musiksmak riktigt ;-)


Tänkte åka inom ICA när jag kör hem och köpa kräftor och räkor.
Ska bli SJUKT gott imorron med lite kräftskiva =)
Vi lär vi ett jävla långbord på gatan eftersom det verkar bli en hel del och igår när vi räknade så räknade vi ändå inte med barnen och bara med snabb mattematik dom som jag är säker på som ska vara med så är där iaf 7barn :-D


Kan nog bli hur trevligt som helst.
Hoppas på att jag hinner med stranden en sväng med imorron förmiddag.
Tänkte ta med mej Freddan & Heily för lite strand-mys.
Lovely


Nu ska jag fortsätta med youtube...är trött på rixFms webbradio :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0