Jobbar



Sitter på jobb nu.
Jobbar 10-15 idag så det känns lugnt.
Glömde dock ta med mig mina nudlar som jag tänkt.
Så när klockan slår tre kommer jag väl vara hungrig på gränsen till kanabalism :-S
Kan ju inte gå iväg eftersom jag är ensam idag.
Men men hittade ett halvruttet äpple här ute i köket så det går nog ingen nöd på mej =)


Igår jobbade jag ensam 10-19.
Var aningen segt.
Satt & skrev kommentarer med Gustaf över Facebook och strax innan stängningsdax var det bestämt att dom skulle komma hem till oss på lite öl/cider kväll.
Sagt och gjort kl 21 infann dom sig hemma hos oss.
Såg väldigt kärt ut när jag öppnade dörren och Gustaf stod med en IKEA påse STÅR VARIANT i handen med kuddar och täcke och till o med madrass;-)
Så natt gäster fick vi inatt.
Mycket trevligt.
Snackade och skrattade och lyssnade på "vår" musik och hade det skönt.
Gustaf var tvungen och skörda mitt i alltihopa :-)

Facebook kan vara farligt :P

Själv hoppade jag i säng strax efter 01...trött som fan och upp imorse skulle jag.


Pratade nyss med Fredrik där hemma, han hade huvudvärk och nattgästerna sov fortfarande :P
Hehe rätt åt honom att leka med Heily en hel dag bakis och goo :P



Vaknade inatt av ett mysko sms på mobilen från Marcus alias Kukis....hmm alkolås på mobilen kanske är en bra grej ? :-D



Kvällen idag blir nog lugn lutar det åt.
Inget planerat och resterande del av Familjen Büchau är i Göteborg och ska se U2 ikväll.
Blir nog en lyckad och händelserik kväll för dom !




Nej jobb var det ja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0