Kräftskiva nr 2 avklarad

Igår vart det kräftskiva för hela slanten här hemma.
Slutade med att det "bara" blev jag Fredrik Gustaf Mirella Becci & Murre.
Men det räckte verkligen och blev över...för jiiivlar i havet vilken fest vi fick till :P

Både jag & Becci fick kramp ett par gånger i kinderna av skrattande och massa leende.
O det säger väl en hel del?
När jag skriver kramp menar jag verligen KRAMP!
Shit...men när man är omringade av totalt galna människor så går det inte att sluta skratta.

Kvällens roligaste kommentar kom från Gustaf:
-Asså detta känns verkligen som man sätter igång en film som man sett om & om igen.

Kan säga så mycket som såhär att samtals ämnet handlade om relationer/förhållande eller hur det kan kännas ibland när man har/har ett längre förhållande.

Guud vad jag skrattade =)


Vi alla var överrens om att räkor & kräftor smakar förbannat gott men luktar aningen värre.
Gustaf luktar sig på fingrarna och säger.
-What´s that....ohhh that´s just my girlfriend :P


haha


Kanske lite barnförbjudet, men det säger iaf en del om nivån från gårdagen ;-)



Alla utom Murre sov över.
Becci är ju som vanligt det bästa one night standet man kan ha hemma hos sig.
Man hinner inte se röken av henne på morgonen. Hon är hemma i Trelleborg långt innan jag ens vaknat ur skönhetssömnen ;-)


Gustaf ville inte riktigt lämna vårt sovrum igår kväll.
Becci somnmade på toalett golvet.
Fredrik & Gustaf låg på vardagsrums golvet och lyssnade på musik.
Mirella & jag var trötta vid 23 tiden.
Vi åt brieost så det stod ur öronen på oss efteråt.
4st av oss längtade så galet mycket till Q-base så vi var tvungna och dra igång ett hejdunrande rave i vardagsrummet.
Pumpen var framme X-antal ggr.



Men andra ord var det en GRYMT lyckad kräftskiva !!!



Jag & Mirella var uppe vid 10 tiden pigga och glada.
2 timmar senare kom Gustaf & Fredrik ner som vrak.
Fredrik har inte mått allt för bra på eftermiddagen.
Illamåndet kom i kapp honom senare ;-)



Åkte till Harrie och skulle hämta Heily men det blev grill och grejer till kl 22....alltid nice =)



klydd som fasen både här och på facebook.
Kan inte lägga in några bilder.
Men dom kommer imorron Becci ;-)



Imorron ska jag jobba 10-15.
Sen ska jag inhandla de sist till Heily fisen.




God natt



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha väntar på bilderna :D

2009-08-17 @ 16:03:58
URL: http://becciolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0