Kräftskiva och underbart väder

Söndag igen.....i fredags jobbade jag ensam 10-19....lång och seg dag såklart :-S

I lördags var vi ute precis hela dagen...först massa mys & lek och sen vankades det kräftskiva med grannskapet här på Arvidsborg.
Långbord utanför dörrarna kom fram...mängder av kräftor, räkor, snapsar, cider och öl mm.
*nice*

Blev en lyckad kväll....
Nästa helg är det även då kräftskiva här hemma med lite kompisar. Blir trevligt.
















Trevligt blev det iaf =)




Såhär bakis var Heily imorse när vi vakna :P


Min älskade fis....hon vaknade för en stund sen där uppe....eller snarare gick i sömnen.
Ställde sig vid trappan och kallade mamma.
-Vill inte dagis =(

snyft

Det är jobbigt nu när hon blivit lite anti-dagis.
Blir ofta ledsen när jag lämnar henne och säger hela morgonen att hon vill.
-Vara mamma som hon säger =(


Idag cyklade jag & Heily en runda...blev att vi cyklade och såg om Oma & Opa var hemma, vilket dom var....=)
Så nu har jag & Fredrik bestämt att vi ska bo kvar i vårt hus några år till mormor & morfar beslutat sej för att flytta ifrån deras ENORMA hus för två personer :P
Så gör vi en affär med dom och flyttar dit ;-)
Mormor sa att det var okej men att jag fick vänta nåt år till ;-)



Såhär ska vi bo senare :P:P:P

Bo yta på 200-280kvm eller vad det nu är....



Man får alltid drömma =)


Nu ska jag hoppa i säng....ska jobba ensam imorron me 10-19 och jag känner mig illamående och konstig.
Folk från igår hade maginfluensa i familjen =/
O jag är livrädd för att få det.....usch det värsta som finns !!


God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0