Krasslig

Blää känner mej mega hängig.....igår kväll gjorde jag mej klar för sängen kl 19....sjukt skönt.
Låg i soffan och kollade på Twilight och hade det skönt...

Min lilla älskling fick jag att små snyfta när jag skulle gå upp och lägga mej.
En stund innan hade hon kallat på mej så sa jag att hon skulle gå och lägga sej så kommer jag strax.
När jag går upp en stund senare möttes jag av de här.... =(






Usch fick helt ont i magen...hon ville att sin mamma skulle komma upp ju....sen fick hon såklart nanna på min arm hela natten :-)




Imorse vaknade jag och mådde typ apa....stannade hemma från jobb men lämnade ändå Heily på dagis i några timmar.
Bara slappade framför TVn hela dagen.
Får dåligt samvete av att ha Heily på dagis när jag är hemma...men jag har mått helt mysko länge nu...känns som jag aldrig blir frisk.
O imorron måste jag till jobb...ska vara ensam 10-19.



Idag var jag Fredrik & Heily och tittade på ett hus i Saxtorps skogen...UNDERBART....
Vi letar inte hus men jag hittade detta på hemnet för några dagar sen och varit helt fast efter de....Fredrik med.
Det ligger verkligen perfekt och är PRECIS  i de stuket vi vill ha.
Landet/skogen stugaktigt, gammalt blandat med nytt och STOR trädgård....jätte mysigt var det men det behövdes göra en del så som nya fönster.
Utgångspriset var typ 1,6miljon men eftersom det är litet och en del saker som behöver bytas ut har det bara kommit in ett bud på 1,2 miljoner.
Skit bra...MEN det är totalt omöjligt....rummen var på tok för små. O jag vill inte flytta till nåt som man måste behöva bygga ut och ha sej.
Men det var synd för läget är verkligen helt helt underbart !!!!

Men vi har ju det bra som vi har det, har bara bott här lite mer än ett år och vi trivs...men det är så som typ i Saxtorps skogen vi vill bo i framtiden.....




Det kommer fler tåg helt enkelt.




På lördag är det kräftskiva med grannarna här på området....Fredrik jobbar en vecka till sen har han 3 veckors semester och jag jobbar 2 till för att ha sen 2 veckors ledig....
Känns som tiden bara springer iväg.
Efter semestern är det även dax för Q-base......*längtar som en galning*
Vill ändå kunna njuta av att det snart är ledighet och verkligen bara ha det skönt och ta det lugnt på semestern, men när man har nåt sånt man ser fram emot så mycket blir det lätt att man längtar och vill att tiden ska springa iväg.
Samtidigt som det tråkiga är att när vi kommer hem därifrån går det verkligen mot höst...
Känns så skumt, längtade man inte nyss efter sommaren ?




Jag & Heily övar oss =)


  



I tisdags var jag & Heily i Malmö med Becci....fika och mys i stan.

Nu ska jag kalla in min man ;-)

Godnatt




Kommentarer
Postat av: Jennysen

Tack så mycket för din kommentar... det värmer... nu fick jag ju tyvärr ett inte alltför roligt sms! :(

2009-08-07 @ 13:26:15
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen
Postat av: Jennysen

Ja, jag får hoppas att det är så han menar... och inte att han vill göra slut med mig...

Jag ser liksom båda sidor... :S Skitjobbigt.

Tyvärr så har jag inte så bra erfarenhet att det går lika bra för mej som det gör för andra... brukar snarare vara tvärtom... :S

Men tack för dina fina värmande ord och lycka till i framtiden! :)

2009-08-07 @ 14:32:11
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0