Min älskade lilla skitunge ! <3



Min lilla skitunge !
Hon snackar så mycket och hon har blivit så rolig så man lägger sig dubbelvitk av skratt.
Igår när jag kom hem hade hon nog en sockerkick av nåt slag.
Hon var grymt överenergisk.
Sprang runt och hoppade överallt, dansade & sjöng.
Mer än vanligt vill säga ;-)
Sen lyfter hon fingret mot mig och ser lide arg ut och säger.
-Mamma, inte stänga av Fifi.

Jag & Fredrik höll på att skratta ihjäl oss....vart kom de där ifrån ? =)

Sen började hon snacka om sitt Hello Kitty plåster hon haft på fingret och jag sa att hon nog tappat det där ute.
Då ler hon och sen tittar hon allvarligt på mig och säger:
-Plåster, ätit upp *och pekar in i munnen*

=)


Hon är ärlig iaf =()



Min lilla trollunge hon !



Nu ska jag jobba 2 timmar till sen är det två veckors ledighet...
Yes vad gött det ska bli !

Får se vart som händer & fötter....
Riktigt skönt ska det bli i varje fall.

Nu ska jag fortsätta med lite städning och putsning.
Har grovstädat butiken nu, eftersom jag ska vara iväg i två veckor tyckte jag det var lite shysst att göra de innan.


Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst var den snygg :)

Men frågan är bara om den hinner kommer. typiskt att man hittar något snyggt så långt borta.

Kommer från Usa, så måste kolla upp isf om den hinner komma.

Kram

2009-08-26 @ 22:55:14
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Postat av: Mormor

Mormor längtar efter Er kommer ni inte hem snart

2009-08-31 @ 23:46:09
Postat av: Jennysen

Klart det blir! :)

2009-09-01 @ 06:31:04
URL: http://www.metrobloggen.se/jennysen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0