Världens bästa familj !

Jag har världens bästa familj som alltid ställer upp !!! <3
Nu när vi behöver pappas hjälp för en sak säger han bara, självklart...klart jag hjälper dig !
Dom är bäst !!!


Idag är det min & Fredriks 6års dag ;-) 4år som förlovade.....börjar bli dax för giftmål nu :P
Nä men idag får vi ha lite god middag...kanske makaroner och korv istället för köttbullar ;-)


Slutar jobba kl 16....dryyygt....vill hem till Fredrik & Heily...är verkligen motigt att gå och jobba när dom är lediga.
Speciellt med tanke på att det INTE ofta inträffar att jag & Fredrik är/kan vara lediga tillsammans !

Men imorron och på torsdag ska jag vara ledig.
Imorron blir det nog Helsingborg för mej & Heily för att träffa Karolina & Viggo.
Sen på torsdag är det Heilys födelsedag med massa lek & bus och kalas ;-)

Var på Jättekul igår efter jobb.
Handlade en tvillingdockvagn och en skrållandocka som kan prata till Heily.
Så blir de de, fifi filmer och fifi huset med massa tillbehör till från mej & Fredrik.
Blir hon säkert glad för.

Hittade en SKIT söt cykel till henne på Jättekul. En mini med stödhjul...kanske få införskaffa en sån till henne sen? ;-)


Nu ska jag jobba vidare :P


Kommentarer
Postat av: Nenne.!

GRATTIS till dej å fredrik och grattis i förskott till lilla Heily :) kraam

2009-08-18 @ 12:57:22
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: pappa fredrik

linda skriv inte vad heily ska få på torsdag hon kanske går in o läser detta...hmmm :P älskar dej gumman...puss

2009-08-18 @ 12:58:53
Postat av: Bella

Stort grattis till dig och Fredrik!!! Giftemål? Känner er redo för det nu? Hoppas det går bra på kalaset och Heily blir nöjd :) Kramar

2009-08-19 @ 23:16:37
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

GRATTIS till Heily idag :-)

2009-08-20 @ 10:17:26
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0