Alla Hjärtans Dag

Har jobbat idag 10-16...har varit ganska mycket i buktiken idag...alltid kul.

Hade lite alla hjärtans dag inspiration med hjärtgodisar och röda rosor...gör saker på andra vis.
Så mycket sånt gör...!


Ikväll blir de bara lite mys hemma, inget speciellt.
Jag anser inte att man ska "fira" Alla hjärtans dag.....Varför bara ha en dag då man ska visa sina nära & kära vad dom betyder?

Min chef frågade mej om Fredrik var sån som kom med blommor & chocklad på Alla hjärtans dag.....det är han verkligen inte =) :P

Men han gör saker på andra vis som jag uppskattar bra mycket mer.
Som tex om jag jobbat länge och kommer hem sent.
Då kan han mycket väl tänt med levande ljus överallt och fixat med middag eller kvällsmat.

Nångång har han dukat fram med lite frukt, ost & kex.

Eller som idag har han varit på innebandy i Helsingborg.
Istället för att hoppa av tåget i Kävlinge åkte han till Lund och kom till jobb och mötte mej så vi kunde åka hem tillsammans.
Sånt uppskattar jag mycket (!!!)


Nu ska vi bege oss till affären och handla lite till middagen.

Ska göra min kyckling rätt ;-)

Ett tips !

Stek kyckling file.

Blanda ihop creme fraich, grädde och dijon senap. (jag brukar smaka av och ta efter behov och hur starkt man vill ha)
Hacka ner lite påläggs skinka i smeten.

Lägg allt i en form och in i ugnen på 275grader.
Ska bli varmt och få lite färg (bubbla lite)

Servera med ris och sallad.


Kanske inte de mest nyttiga du kan hitta men det är otroligt gott :-D


Happy Valentines Day



Kommentarer
Postat av: Rebecca

vilken söt liten prinsessa =))

2009-02-16 @ 19:11:33
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0