Helgen.

I torsdags jobbade jag till kl 19. Sen vid 21 anlände Freddans föräldrar Lund.
I fredes, var jag med Heily på Öppna förskolan ett par timmar på förmiddagen.
Jätte kul att träffa alla igen, nu när alla börjat jobba igen så går det väldigt långt mellan gångerna tyvärr...=(

Heily började va helt hängig i fredes...var inte alls sig själv...gnällig och slö.
Hon somnade runt 19:30 i fredes kväll men sov jätte oroligt hela natten, ledsen och kräktes två ggr.
Vakna 10:30 på lördagen gjorde hon (!!!!!!!!!!!!!)
Var uppe knappt en timme somnade igen, vaknade och kräktes....sen bäddade jag in henne i den tjocka åkpåsen och gick en runda. Hon sov hela tiden, ja hon sov i stort sett hela dagen.
Somnade för natten vid 23 tiden då hade hon ändå piggnat till något.

Jag själv fick upp och kräkas en gång vid 3 inatt....jäkla skit med alla dessa sjukdomar !!!

Men som tur var var det, det enda....har mått små illa men inget mer....skönt....
Hade verkligen inte orkat med att få en kalas-dunder-kräksjuka nu !!!


Idag åkte Freddans föräldrar hem vid 12:30...sen åkte vi till Malmö och hämtade min mobil som varit på lagning, fick en ny likadan...så nu hoppas jag denna funkar.
Är nöjd med denna mobilen jag har nu !

Sen åkte vi hem och jag mådde illa så jag sov ett par timmar på soffan :-S


Var ute hos mamma & pappa vid 18 tiden och blev bjudna på kalkon...(?) Jätte gott men när man varit halv kräkig och illamående en längre stund gick det inte allt för lätt att äta..

MEN DET VAR HIMLA GOTT PAPPSEN MIN, SOM ALLTID NÄR DU LAGAR DIN MAT. FÖRUTOM VIT KORV, UGNSBAKAD FALUKORV ELLER BIFF MED LÖK :P <3

Imorron ska Heily vara på dagis 9-15. Precis så hon får gå dit efter sina kräkningar och allt vad denna veckan inneburit....känns kanske inte jätte rätt att lämna henne när hon varit dålig...men hon har bara varit en enda riktig dagis dag sen inskolningen.


Hon har blivit helt förändrad sen dagis började.
Pappa sa att hon blivit mer självständig, ligger nog mycket i det. Jag har inte riktigt tänkt på de.
Jag känner mej bara orolig för jag tycker hon blivit mer gnällig och inte riktigt sitt glada pigga jag.
Jag tänker ju såklart direkt att hon ska vara sjuk på nåt vis, orolig som man är !
Men det är väl mycket seperations ångest..En riktig mamma-gris är ju vad hon är =)

Fredrik skäller på mej, jag är så svag med henne just nu....kan och vill inte bli arg på henne. Nu när hon är iväg på dagis och jag jobbar, mitt samvete tar kol på mej om jag skulle varit irriterad på henne på morgonen eller kvällen innan och sen lämnar jag iväg henne.
Usch nej...min gosiga gose-gris....!


Nu vankas snart sängen....imorron ska jag VERKLIGEN ge mej på städning...ett måste efter dessa sjuk dagar och med gäster i helgen !


Puss & Kram & God natt

Kommentarer
Postat av: Beccis

Vad har hänt me din blogg, den ser ju nästan proffsig ut :D

har läst lite om hur din vecka har varit, hoppas att alla medlämmar av familjen Von Büchau är friska :D

puss puss

2009-02-08 @ 23:42:43
URL: http://becciolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0