Kollage




Becci har på tok för lite tt göra om dagarna =)

Iaf hade hon knåpat ihop ett kollage från när vi var i Stockholm under Pride festivalen i somras.
Sjukt kul hade vi....eller egentligen hade vi inte kul utan bara roligt :-D



Blev även ett Linda&Becci kollage....antagligen eftersom de fanns flest bilder på oss två tillsammans sen sommaren...haha....



Just nu sitter Heily i duschen...hon tycker det är skit kul och kan sitta där hur länge som helst....
För tillfället säger hon....aaaaaaaaaaaaaa tittut aaaaaaaaaaaaaaaaa tittut....

Nu kom det.....fyyyyra feeeem sjuuuu åttaaaa tiiiieeeeeeeee


=)


Fredrik har hållt på ett tag innan när hon åt så himla dåligt så försökte han mata henne och räkna en för varje sked upp till tio....
Hon snappade upp de där och nu kan hon i följd 4, 5, 6, 7 & 8 ;-D

Jädra unge....jag förstår inte hur hon kan så mycket och verkligen kommer ihåg det.
Som jag får bara sitta utanför på golvet när hon duschar...så här sitter man nu och ha träsmak i arslet.

När jag hade duschdörren öppen sa hon stänga sen skulle jag stänga :P



Hörom morgonen fick jag en ny tunika av mamma....så kommer hon in i badrummet och säger...fiiiiin sen vänder hon på klacken och går igen.....

Dagis har verkligen gjort henne så stor och smart och duktig.....


Nu väntar man bara på att det ska komma små meningar...

Än sålänge har det bara varit Min mamma, banan slut, gröt slut och mamma neeeej =)



Nu ska jag försöka få ur de lilla vatten djuret ur duschen och börja packa så smått inför helgen...sen blir det en vända till Lisa....se på deras nya hus och framför allt henne tjocka mage...bebis är beräknad till 7mars har jag för mej...hur lite tid som helst kvar =)


Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Izza ♥

Hoppas ni har haft mysigt i stugan! Skönt att bara få komma bort ett tag! Vad kul det måste vara när Heily börjar prata =) Tiden den går fort.. Ibland för fort! Ha det underbart! Kramis

2009-03-01 @ 13:07:28
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0