LÅÅÅNG promenad ! =)

Blev inget Järavallen idag utan vi tog Heily i vagnen och hundarna och gick ut till Mamma & Pappa i Stora Harrie.
Jätteskönt, va perfekt väder.
Stannade på vägen och köpte med oss fika.
Heily nannade en stund och sen ville hon gå sista bilten så med affär och hundar som ska nosa överallt och en Heily som vill gå sista biten tog de 1timme och 50 min =)


Blev bjudna på middag där ute sen....sjukt gott var det....!
Pappas smal-recept.....nice nice !

Mamma körde oss hem sen vid 18 tiden...Heily var tok trött och somnade redan vid 19....blir en lååång dag för henne på dagis imorron=(
Ända till 17:45....jag jobbar 10-17 så hon måste ju men trist känns de.

Men sen är jag ledig tisdag & onsdag....tänkte jag skulle gå till Vikenbadet med henne en av dagarna och bada...va längesen och hon ÄLSKAR de...!

 
Heily var helt påpälsad och gick som en liten packad-sill =)
Ser dock något sur ut på denna bilden :P

 

Som vanligt kan jag & Fredrik varken va normala eller försöka se lite tjusiga ut på bilder vi ska ta ihop....



Min lilla gris kom oxå med på en bild <3


Nu ska jag & Freddan se en film jag laddat ner nu i kväll.

An American crime...sann historia tydligen.
Becci hann med att tipsa om denna nu ikväll när vi hade ett telefon samtal på sisådär 2timmar.

Jag sa till Fredrik senast imorse att jag inte pratar med Becci lite mycket nu längre...
Tjii fick jag och fick tillbaka det nu...med en GRYMT pratsjuk Beccis.

Till & med när jag sa att mitt batteri höll på att dö...hon bara:

-Neeej sätt i laddaren, lämna mej inte =)


Godnatt !!!




Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilken söt liten tjej ni har. Förstår hur det känns när man måste lämna sin lilla tjej på dagis i så många timmar. Tur att du är ledig sedan i ett par dagar. Jättesöt hund har ni också.

2009-02-15 @ 22:22:36
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Sara <3

Ohh, den filmen är skit bra.. Det är verkligen på "vippen" till att tårarna kommer.. Snyft..

2009-02-16 @ 15:30:35
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0