Laktos intolerant ?

Inatt har Heily hostat konstant känns det som....febrig och hängig......

Jag själv har varit vaken i princip hela natten, dels för henne och dels för att min mage har gjort ONT igen (!!!)
Kommer alltid på nätterna, gör så jäklans ont så det känns som nån sticker små knivar och jag mår illa som bara den !

Så nu ska jag testa med laktosfria produkter igen....hoppas det kan hjälpa !
Skit jobbigt att ha såna nätter och nu senaste tiden har de varit rätt ofta !

Kom ju på att jag åt resterna av Heilys glass från Mc donalds igår när vi var där....så det är säkert de...Har inte ätit glass på evigheter innan den igår.


Mår ju alltid illa och har ont i magen, gravid säger de flest men icke :P




För första gången kan jag inte säga att min dotter är gudomligt söt, för hon ser verkligen ut som en små tönt på denna bilden =)
Jag & Fredrik skrattade ihjäl oss när vi tog denna häromdagen.
Man ska inte mobbas, hon e faktskt sjuk och nyvaken här men hon ser såååå kul ut =)

Nu ska jag börja göra mej iordning.....Marita hämtar mej & Lonkan vid 17....sen blir de snabb middag på Gunnesbo hos henne och Daniel...sen vidare till Malmö och sen vid 21 är det KB och se Backyard babies =)

DREGEN :P

Blir nog en drink eller två oxå kan jag tänka mej ;-)




Men när jag kommer hem ska Freddan få världens största kram.....Små ord kanske...men för mig var det de bästa jag kunde höra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0