Ledig och lata

Jag & min lilla Heily är små lata idag måste jag säga...
Lediga från jobb & dagis....vilket innebar att vi sov till halv 9 sen har vi lekt med dockor, sjungit, legat i sängen, tittat på datan och pratat med pappa.....

Jätte skönt =)






Jag hade tänkt gå till badet en dag med henne...kanske imorron....

Idag funderar jag på att gå en promenix förbi Lisa och Tommys nya hus....
Dom flyttar till Arvidsborg nu så vi bor ca undra om de kn stämma fågelvägen 800m från varann (???)




Skulle egentligen på bio på lördag med Susanne, Jesper och Mirella & Gustaf.
Men Suss & Jeppe fick ställa in så det får bli till en annan gång tyvärr.

Dock fundera jag & Fredrik om vi ska gå ändån...
Dom blir tydligen bjudna på filmen Män som hatar kvinnor av jobbet.
Plus att vi har två fribiljetter sin innan så lite bio tajm vankas =)


Jag har laddat ner för mycket film på sista tiden så jag har sett så mycket :P

Såg An america crime härom kvällen DEN VAR BRA !!!
Hemsk och fruktansvärd sorglig...men jätte bra !

Igår började jag se Grey`s anatomy säsong 4 så nu är jag fast igen.....
Lär fortsätta se de ikväll =)


Nej nu vill Heily gå ner....vankas mat....


Hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0