Melissa Horn

http://www.youtube.com/watch?v=aH8MIdVJkSY

Sjukt bra låt !

Idag är Heily på dagis, gick väldigt bra att lämna henne idag trots att hon inte varit där sen förra måndagen.
Fick en slängpuss när jag gick =)

Jag skulle passa på att städa och tvätta nån maskin med tvätt, gå Furulund runda medans hon var där.
Jag ska hämta henne om lite mer än en timme och än sålänge sitter mitt arsle som fastgjutet i soffan.
SUCK !

Jag mår små illa fortfarande, maginfluensa är verkligen psykiskt...
Så fort jag hör någon som kräkts eller haft kräksjukan mår jag ille själv.


Först fastnade jag på TV4fakta på alla bra medicinska serier och sekunde innan katastrofen osv.
Sen skulle jag söka en grej på youtube så fastnade jag där sen hann jag med att babbla bort en timme i telefon med Becci.

Jag är hopplös !


Nu kan jag lika gärna fortsätta va lat för när Heily kommer är det liv i luckan igen och hon brukar inte ha nåt emot att jag går ett varv med dammsugaren :P

Sen ska vi ge oss ut på en promenad. Ska handla lite, lovade Freddan våfflor när han kommer hem från jobb.
Iof var det nog mer mitt sug som sa det men ja =)


Usch jag vet inte om jag är hungrig eller illamående...en kopp te till innan loppisen kommer skulle inte sitta fel iaf =)


Hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0