Melodifestivalen....

Jäkla Alla Hjärtans Dag firande det blev här då :P

Vi satt hemma i soffan med lite ost & kex och såg Melodifestivalen...myys på hög nivå =)

Jag tycker det är så sjukt tråkigt med dessa delfinaler och skit....Varför inte som förr när man hade en stor Melodifestival, då såg man det sen var det över...
Nu ska det vara varje lördag i flera veckor och röstningssystemet är ju nåt påhittat trams !

Jag tyckte faktiskt Lilli & Sussies låt igår var rätt bra =) Eller inte bra bra kanske men jag kan tänka mig att det var en sån där låt man kan skaka rumpan till på Björka....*hahaha*

Bond tönt som jag är....men Valborg är SPIKAT....Björka....detta året ska jag få med mej Fredrik & sen lillasyster har ju gått och blivit 18 så hon ska ju lätt med =)




Rätt fint väder idag med....så jag ska ta med härskapet här hemma till Järavallen eller nåt liknande och gå en lång promenad.



Blir nog att vi åker hem till mamma & pappa en sväng med.....



Hej svejs !

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Linda! Såg ditt recept på kycklingen, om du vill prova något som liknar det så istället för skinkan så pressa vitlök och lägg i riven ost, inte heller så speciellt men sjukt gott !! :)

2009-02-15 @ 20:09:32
URL: http://lillskrabban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0