Min bästa vän !

Becci, min bästa vän i hela världen.
Hon är så sjuk i huvudet, jag skrattade så jag höll på att pinka ner min soffa nyss....



Behöver jag tala om att hon är arbetslös....bor för tillfället hemma och tror hon fått en ätstörning fast på andra hållet...Hon tröstäter och tror hon blivit fett sockerberoende =)


I LOVE HER!!!


Jag & Heily åkte till Lund idag...var först på Ö.B, sen en sväng på Nova och sen avslutades det med storhandling på Citygross.
Passande så var vi klara samtidigt som Freddan anlände Lund....så vi hämtade honom på vägen !


Min lilla familj <3

Imorron är det jobb 12-19...sen imorron kväll får jag packa lite inför helgen.

Fredag är jag ledig men ska försöka träffa Lisa....innan dess ska jag nog åka med mormor så hon får handlat lite.

Sen måste jag köra till Helsingborg och hämta Fredrik på jobb....SEN ÄR DET MYYYS HELG ! =)




Fredrik......... <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0