Mys - Helg....

I fredes jobbade jag till 17...Freddan var hemma från jobb (:-S)
Så direkt när jag kom hem så gjorde vi oss iordning och sen åkte vi in mot Lund....MED TÅG =)

Hade skitsvårt att välja vad vi skulle se för film....men till slut blev det Valkyria...kan verkligen remenderas !

Handlar om pakterna hur man försökte få död på Hitler....jäkligt bra.
Men bio en fredag kväll är ingen bra kombination för min del....Jag var sjukt trött så jag var tvungen och blunda en sekund eller två samtidigt som jag inte ville missa filmen =)


Heily nannade hos mormor & morfar......och hade mysigt där....!


På lördag sov jag & Freddan till 11 (!!!!!) Grymt skönt !
Sen blev det tippen och ut till Harrie....städade bilen och fixade....o sen blev det middag och mys hela kvällen där ute !

Åkt hem runt halv 12 i värsta snö kaoset...jag tyckte dock de va mysigt för det var verkligen tjockt lager på vägarna....men såklart imorse var det påväg att smällta bort och nu är det ju bara blask och skit....

LÅT DET BARA BLI VÅR !!!!!

Idag har vi varit o handlat lite mat inför ikväll...Mamma, pappa & Marita kommer hit på middag...vankas kyckling/bacon & broccoli paj...med rabarber efterrätt =)


Har även hunnit med att städa & tvätta idag....vilket mina söndag brukar bestå av.... =)


Imorron är det jobb 12-19, Tisdag 10-17 ledig onsdag, jobb torsdag 12-19 sen är jag ledig fredag, lördag & söndag.
Så på fredag hämtar jag Freddan på jobb kl 18 och sen vidare till Farhult....stannar nog där hela helgen.
Ska fällas träd och fixas allihopa....grymt mysigt !!!


Blev bjudna till Mirella & Gustaf på fredag....synd att vi hade andra planer....ska dock bli en bowlingn kväll snart eller en hemma kväll med middag & wii spelande !

Lutar även till Defqon one i juni :P


Hej svejs

Kommentarer
Postat av: pappa fre4drik

defqon here we come

2009-02-22 @ 21:24:46
Postat av: pappa fredrik

puss min älsklig jag glömde juh det viktigaste :P love dej

2009-02-22 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0