Tack Rebecca !!!

Läste nyss Rebeccas blogg (från min föräldrargrupp)
Om detta fungerar så skulle jag blivit överlycklig !!!

http://www.novilife.com/index.html

Fåfänga eller ej, det handlar om trivsel....var & en bryr sig om olika saker.

Jag är inte en av dom som vill gå i Lantmännen t-shirt och ha fettigt hår...vara tjock och lukta äckligt för jag har barn & har mitt på de torra så att säga....



Min morgon blev en glad sådan.... =)

Min finaste lilla Heily är det bästa lycko-piller !


Jag satte upp hennes hår i två toffsar imorse....kamade till luggen och hon var så fin !

Direkt när vi kommer upp på dagis tar hon av sig mössan och pekar på sitt hår och säger FIIIIIN till Fröken

Söte göten !



Nu ska jag snart bege mig mot stationen, tåget går 11:10. Jobbar 12-19 idag...Hopps min chef gillat schemat jag gjorde i tisdags.
Jag känner själv att jag gärna hade jobbat så och ikväll MÅSTE jag göra nytt schema och maila in till dagis eftersom det förra gått ut ! :-S



Nej nu ska jag sluta hänga här....


Hej svejs !


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä det fungerar inte!! Det fungerar tillfälligt på sin höjd. Har själv provat. Utkastade pengar. Vill man ta bort ex. magen, så är det träning eller plasktikirurgi som hjälper. Släng inte dina pengar på det.

2009-02-26 @ 15:11:03
URL: http://jennytussan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hehe du jag såg en liten skillnad på bilderna redan efter första behandlingen idag så snacka om skoj =) Hon sa att det var roligt och bra att jag svarade direkt på behandlingen. Åldern till fördel med fast man inte är SÅ ung längre haha. Jag ska dit på lörd igen. Folk tycker jag är tramsig. Jag fattar inte. Bara för att jag inte accepterar att må dåligt. Konstig inställning det där. Kram på dig och jag kan verkligen rekommendera behandlingen!!

2009-02-26 @ 21:32:09
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0