Utmanad av Sara.C =)




Sjätte bilden i sjätte mappen, otippat att det skulle vara en på Heily ? =)

Då utmanar jag vidare...
Annica
Diana
Rebecca
Becci
Emma





Jag MISSADE Backyard babies igår =(
Sjukt besviken och kände mej hemskt mot Marita & Daniel eftersom det var min födelsedagspresent från dom !
Men min mage höll på att kollapsa på kvällen hemma hos Sandra.
Så jag fick bädda ner mig i deras soffa istället.
Kollade på Chaneling somnade lite och sen kom dom och hämtade mig igen så det känns som jag får ladda ner den hör hemma, den verkade bra !

Var hemma runt halv 1 och jag var vaken till & från hela natten....sjukt ont i magen så idag när Heily ska vila ska jag bädda ner henne i vagnen så ska vi gå till ICA och köpa laktosfria produkter.
Nu är det värt att testa allt så jag slipper denna jäkla mag-värk !


Ev kommer Moa och Annica oxå hit in en stund i eftermiddag.
Senaste dagarna har jag & Annica legat vägg i vägg och mått skit...jävla magar...Din mage är dock mycket sötare och det är mer okej att du mår dåligt gumman :P:P:P

Det går över tills du gifter dig....eller iaf tills du varit på förlossningen ;-)

Imorron ska jag jobba 13-18 och på lördag 10-16.

ALLA HJÄRTANS DAG på lördag

Överskattad dag men de e rätt mysigt oxå....



Nu ska jag ta tag i saker här hemma som måste göras....

Freddan hade "glömt" diska igår när jag inte var hemma plus måste han ju helt o hållet "glömt" bort att om jag tar upp tvättkorgen som i vanliga fall står i badrummet här nere.
Så betyder det nog att det är dax för tvättning.
Men för hans del tyckte han nog det var ett smart drag att bilda en egen liten tvätthög mitt på golvet.

Jag har inte sagt nåt men i två dagar har han lagt sin smutstvätt på golvet där tvättkorgen brukar stå....


KARLAR !!!!!!!!!!!!!

=)

Hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0